بهره‌مندی از ایده بروز سرمایه گذاران در توسعه شهر
بهره‌مندی از ایده بروز سرمایه گذاران در توسعه شهر

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهردار تبریز با اشاره به بهرمندی از ایده بروز سرمایه گذاران در توسعه شهر گفت: پروژه های بزرگ سرمایه گذاری ارتباط مستقیم به همت بلند سرمایه گذاران بزرگ تبریزی دارد. به گزارش شهریار، رضا خلیلی گفت: در حوزه شهری، برای اجرای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهردار تبریز با اشاره به بهرمندی از ایده بروز سرمایه گذاران در توسعه شهر گفت: پروژه های بزرگ سرمایه گذاری ارتباط مستقیم به همت بلند سرمایه گذاران بزرگ تبریزی دارد.

به گزارش شهریار، رضا خلیلی گفت: در حوزه شهری، برای اجرای پروژه های بزرگ مقیاس باید مطالعه کافی و دقیق صورت گیرد و از ایده های بروز سرمایه گذاران بهره برد؛ و از طرفی پیشنهادات و بسته های سرمایه گذاری می بایستی توسط متخصصان کارشناسان بررسی شود.

وی گفت: در یک سال گذشته با اهتمام شهردار و شورای عالی سرمایه گذاری تعدادی از پروژه های راکد فعال شدند، اختلافات مربوط به ماه ۳۸ و مسائل حقوقی و دادگاهی حل و بیش از ۴۰ پروژه تعیین تکلیف شد.

رضا خلیلی با اشاره به اینکه بعضا پروژه ها و پیشنهادات دریافت شده یا ماهیت سرمایه گذاری نداشته یا کوچک مقیاس بوده، گفت: از طرفی دیگر سرمایه گذاران پروژه های بزرگ مقیاس در انتقال پول به مشکل بر می خورند.

وی با بیان اینکه بحث برون سپاری خانه های تاریخی تبریز در مرحله تصویب و اجراست، اظهار داشت: شهردار تبریز در جذب سرمایه گذاران اخیرا تلاش های زیادی داشته تا برخی از سرمایه گذاران بزرگ را که از این بخش فاصله گرفته بودند مجددا پای کار بکشانیم.

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تبریز، گفت: تلاش می کنیم سرمایه گذاران بزرگ مقیاس را از شهرها و کشورهای دیگر حتی به واسطه دوستان با نفوذ مشترک و سرمایه گذاران داخلی به تبریز جذب کنیم.