پیشرفت ۲۰ درصدی عملیات جداره سازی دیوار مسیر چایکنار پشت سامان میدانی
پیشرفت ۲۰ درصدی عملیات جداره سازی دیوار مسیر چایکنار پشت سامان میدانی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، عملیات جداره سازی دیوار مسیر چایکنار با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی از سوی شهرداری منطقه ۱۰ تبریز در حال انجام است. به گزارش شهریار، موسی زارعی شهردار منطقه ۱۰ با اعلام این خبر گفت: در راستای ساماندهی بافت مرکزی شهر  با هدف احیا و افزایش زیبایی های بصری محور […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

عملیات جداره سازی دیوار مسیر چایکنار با ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی از سوی شهرداری منطقه ۱۰ تبریز در حال انجام است.

به گزارش شهریار، موسی زارعی شهردار منطقه ۱۰ با اعلام این خبر گفت: در راستای ساماندهی بافت مرکزی شهر  با هدف احیا و افزایش زیبایی های بصری محور تاریخی و توسعه گردشگری ، از سوی حوزه عمران این منطقه جداره سازی مسیر چایکنار پشت سامان میدانی با پیشرفت چشمگیر ۲۰ درصدی در حال اجراست.

وی با  اشاره به وضعیت نامناسب نمای بیرونی پشت سامان میدانی، وضع کنونی مسیر مذکور در این حوزه را در شان این شهر ندانسته و افزود: این عملیات به منظور زیباسازی پروژه از لحاظ منظر شهری و به منظور استفاده شهروندان از نمای زیبای این مسیر و برای آسودن لحظاتی هر چند اندک برای عابرین پیاده، اجرا می‌شود.

زارعی اضافه کرد: جداره سازی دیوار چایکنار حدفاصل انتهای راسته کوچه تا پل فلسطین همگون با بافت تاریخی منطقه بطول ۲۵۰ متر و به ارتفاع ۴ متر با ترکیبی از سنگ اسپراخوان و آجر قزاقی، در مراحل اجراست که منجر به افزایش زیبایی های مسیر مذکور خواهد شد.

زارعی یادآور شد: محلات قدیمی بافت های تاریخی نمایانگر هویت شهر است و تمام تلاش شهرداری منطقه ۱۰ احیای این بافت ها در تمام جنبه ها از معماری و شهرسازی گرفته تا کارهای عمرانی است.