پیشرفت ۲۰ درصدی احداث خیابان نوآوران در منطقه ۱۲ اصفهان
پیشرفت ۲۰ درصدی احداث خیابان نوآوران در منطقه ۱۲ اصفهان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، علی‌اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پیشرفت ۲۰ درصدی احداث خیابان نوآوران اظهار کرد: هزینه اجرای این پروژه با مساحت ۱۲ هزار متر مربع ۱۲۰ میلیارد ریال بوده است و طبق برنامه‌ریزی انجام شده در مدت پنج ماه اجرا می‌شود. وی افزود: این خیابان در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

علی‌اکبر رسالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پیشرفت ۲۰ درصدی احداث خیابان نوآوران اظهار کرد: هزینه اجرای این پروژه با مساحت ۱۲ هزار متر مربع ۱۲۰ میلیارد ریال بوده است و طبق برنامه‌ریزی انجام شده در مدت پنج ماه اجرا می‌شود.

وی افزود: این خیابان در محدوده شهرک صنعتی امیرکبیر واقع شده است و تکمیل آن در تسهیل امور و مرور شهروندان نقش مؤثری دارد.

پیشرفت ۲۰ درصدی احداث خیابان نوآوران در منطقه ۱۲ اصفهان

به گزارش ایمنا، منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان از شمال به تقاطع بزرگراه آزادگان و جاده دیسمان در امتداد جاده دیسمان تا پل گز برخوار، از جنوب به امتداد خیابان بهارستان از تقاطع کاوه تا تقاطع خیابان امام خمینی (ره)، از شرق به پل گز در محور بزرگراه معلم و خیابان کاوه تا سه‌راه ملک‌شهر (تقاطع خیابان بهارستان) و از غرب به محور خیابان امام خمینی (ره) از تقاطع خیابان بهارستان و محور بزرگراه آزادگان تا تقاطع جاده دیسمان محدود می‌شود.