ممنوعیت تردد وسائط نقلیه سنگین ( حمل بتن) در سطح شهرکرج
ممنوعیت تردد وسائط نقلیه سنگین ( حمل بتن) در سطح شهرکرج

ممنوعیت تردد وسائط نقلیه سنگین ( حمل بتن) در سطح شهرکرج به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر، فرزین فرشاد در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: حسب دستور شهردار کرج مبنی بر ساماندهی ماشین‌های سنگین به خصوص میکسرهای حمل بتن در سطح شهر، برابر دستورالعمل‌های موجود اقدامات لازم در این […]

ممنوعیت تردد وسائط نقلیه سنگین ( حمل بتن) در سطح شهرکرج

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر، فرزین فرشاد در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: حسب دستور شهردار کرج مبنی بر ساماندهی ماشین‌های سنگین به خصوص میکسرهای حمل بتن در سطح شهر، برابر دستورالعمل‌های موجود اقدامات لازم در این خصوص انجام پذیرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: در نشستی با حضور نمایندگان پلیس راهور، سازمان حمل و نقل بار و مسافر و سازمان فاوا فرایند ثبت تخلف هوشمند خودروهای سنگین فاقد مجوز که در سطح شهر تردد می‌کنند، مطرح و تشریح شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با تاکید بر اینکه پیرو تصمیمات اتخاذ شده و بر اساس مصوبه شورای ترافیک، تردد خودروهای باری در سطح شهر باید با مجوز لازم صورت پذیرد، گفت: رانندگان این دسته از وسائط نقلیه نیز باید دارای پروانه فعالیت باشند.

فرشاد با اشاره به فعالیت دوربین‌های ثبت تخلف در سطح شهر، گفت: در حال حاضر تمامی مبادی ورودی و خروجی شهر کرج نیز به سامانه‌های پلاک‌خوان تجهیز شده و فرایند ثبت تخلف هوشمند خودروهای سنگین فاقد مجوز که در سطح شهر تردد می‌کنند؛ انجام می‌شود.

این مسئول تاکید کرد: بهتر است رانندگان قبل از ورود به شهر از طریق سامانه بارانه شهرداری کرج اطلاعات لازم را ثبت کنند تا مشمول جریمه و توقیف خودرو نشوند.