نمایشگاه هفته دفاع مقدس در مجموعه تاریخی و فرهنگی ائل‌گلی برپا شد
نمایشگاه هفته دفاع مقدس در مجموعه تاریخی و فرهنگی ائل‌گلی برپا شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، نمایشگاه هفته دفاع مقدس با مشارکت سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز در مجموعه تاریخی و فرهنگی ائل‌گلی در حال برگزاری است. به گزارش شهریار، به مناسبت چهل و سومین سالروز آغاز جنگ تحمیلی، نمایشگاه ویژه هفته دفاع مقدس با مشارکت و همکاری سازمان سیما، منظر و فضای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

نمایشگاه هفته دفاع مقدس با مشارکت سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز در مجموعه تاریخی و فرهنگی ائل‌گلی در حال برگزاری است.

به گزارش شهریار، به مناسبت چهل و سومین سالروز آغاز جنگ تحمیلی، نمایشگاه ویژه هفته دفاع مقدس با مشارکت و همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز و لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان در مجموعه تاریخی و تفریحی ائل گولی در حال برگزاری است.

 سیامک آسیایی مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و یادآوری فداکاری و ایثار دلیر مردان عرصه جبهه و شهادت، هدف از برگزاری نمایشگاه در مجموعه ائل‌گولی را ارج نهادن به خون پاک شهدای والامقام جنگ تحمیلی و تجلیل از ایثار و جانبازی رزمندگان پر افتخار دوران ۸ سال دفاع مقدس عنوان کرد.

وی با اشاره به مدت زمان برگزاری این نمایشگاه و برنامه‌های آن، خاطرنشان کرد: نمایشگاه ویژه هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور تا ۷ مهر ۱۴۰۲ در محل پارکینگ مجموعه ائل گلی بر پا بوده و یگانهای حاضر با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و نیز استفاده از بخشی از تجهیزات و امکانات نظامی خود، مجاهدت‌های سربازان دلاور ایران زمین را در یادها و خاطره‌ها زنده می‌سازند.