پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی عملیات اجرائی پروژه فرهنگ و رسانه رجائی شهر  
پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی عملیات اجرائی پروژه فرهنگ و رسانه رجائی شهر  

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۲ تبریز از عملیات اجرائی پروژه پردیس فرهنگ و رسانه رجائی شهر با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی خبر داد. به گزارش شهریار، موسی علی‌پور زنوزی از روند رو به رشد عملیات اجرائی پروژه پردیس فرهنگ و رسانه رجائی شهر و پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی اجرای آن خبر […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۲ تبریز از عملیات اجرائی پروژه پردیس فرهنگ و رسانه رجائی شهر با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی خبر داد.

به گزارش شهریار، موسی علی‌پور زنوزی از روند رو به رشد عملیات اجرائی پروژه پردیس فرهنگ و رسانه رجائی شهر و پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی اجرای آن خبر داد و افتتاح این پروژه عظیم فرهنگی را برای روز ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ به مناسبت گرامیداشت سالروز قیام تاریخی مردم تبریز اعلام کرد.

وی افزود: پروژه پردیس رجائی شهر برای استفاده اصحاب رسانه در ۲۴ هزار مترمربع مساحت عرصه و در شش طبقه توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ۲ احداث می شود که در هم اکنون در مرحله اجرای نمای ساختمان، بتن ریزی سقف طبقه پنجم و خاکبرداری جهت محوطه سازی پارک اطراف این ساختمان فرهنگی است.

شهردار منطقه ۲ فضای هر طبقه مرکز فرهنگی پردیس را هزار و ۳۰۰ مترمربع به همراه یک پارک بزرگ بعنوان مجموعه فرهنگی کم نظیری اعلام و تصریح کرد: اعتبار اولیه این پروژه هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال است که به محض اتمام این مرکز فرهنگی، شاهد تجمیع فعالیت های اصحاب رسانه و استفاده از آن به صورت نمایشگاه دائمی مطبوعات خواهیم بود.