پروژه عمرانی تقاطع غیرهمسطح حیدرآباد آغاز شد
پروژه عمرانی تقاطع غیرهمسطح حیدرآباد آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۱ از آغاز عملیات احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح حیدرآباد خبر داد. به گزارش شهریار، حمید شاهوردی ضمن اعلام این خبر عنوان کرد: در سال ۱۴۰۲ منطقه یک چند پروژه فرامنطقه ای را اجرا یا به عنوان معین مالی در دست اقدام دارد که یکی از این پروژه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۱ از آغاز عملیات احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح حیدرآباد خبر داد.

به گزارش شهریار، حمید شاهوردی ضمن اعلام این خبر عنوان کرد: در سال ۱۴۰۲ منطقه یک چند پروژه فرامنطقه ای را اجرا یا به عنوان معین مالی در دست اقدام دارد که یکی از این پروژه ها احداث تقاطع غیر همسطح حیدرآباد است.

وی گفت: این پروژه که توسط پیمانکار منطقه (سازمان عمران شهرداری) وارد مرحله عملیاتی و خاکبرداری شده جهت ایجاد مسیر اتصال شرق اتوبان پاسداران به حیدرآباد احداث می شود که نقش مهمی در روان سازی و ارتباط این دو مسیر دارد.

شاهوردی افزود: با توجه به توان عملیاتی و مالی منطقه یک چند پروژه دیگر از جمله احداث سالن های ورزشی چند منظوره نیز در دستور کار منطقه قرار گرفته که به صورت همزمان در حال اجرا است.

گفتنی است، این تقاطع، در امتداد خیابان حیدرآباد به اتوبان پاسدارن احداث می شود و قرار است انتقال مسیر دو طرفه میدان آذربایجان_فهمیده و اتصال اتوبان تبریز_بازرگان به ضلع جنوبی و شمالی اتوبان پاسداران را تسهیل کند.