پروانه هتل کوهستان صادر شده است/ اعلام فراخوان برای طرح مرکز تجارت جهانی ۲
پروانه هتل کوهستان صادر شده است/ اعلام فراخوان برای طرح مرکز تجارت جهانی ۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، نوید خاصه‌باف در دویست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی گزارش تبصره‌های بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تهران با بیان اینکه ۱۸ پروژه سرمایه‌گذاری به ارزش ۲۷۴ میلیارد تومان تبدیل به قرارداد شده است، اظهار کرد: براساس تفویض اختیار، امیدواریم تعداد طرح […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، نوید خاصه‌باف در دویست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جریان بررسی گزارش تبصره‌های بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری تهران با بیان اینکه ۱۸ پروژه سرمایه‌گذاری به ارزش ۲۷۴ میلیارد تومان تبدیل به قرارداد شده است، اظهار کرد: براساس تفویض اختیار، امیدواریم تعداد طرح های سرمایه گذاری افزایش یابد. به هر شکل از ۴۹ پروژه ۲۵ پروژه حذف و تعدادی پروژه هم اضافه شده که درنهایت به ۹۸ قرارداد تا پایان سال خواهیم رسید.

وی با بیان اینکه مشکل تملک پروژه H۱ برطرف شده و تنها قیمت گذاری آن باقی مانده است، تصریح کرد: به محض آماده شدن قرارداد، جهت تصویب به شورای شهر تهران ارائه خواهد شد.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران با بیان اینکه برای دستگاه زباله سوز در حال حاضر مشاور اخذ شده و بررسی ها در حال انجام است، گفت: پس از نهایی شدن جزئیات و آماده شدن قرارداد، طرح مورد نظر به شورا جهت تصویب ارائه می شود.

وی با تأکید بر اینکه مدل اقتصادی تونل جاویدالاثر متوسلیان براساس بررسی ها خودگردان نیست، خاطرنشان کرد: مطالعات فنی در حال تکمیل است و به لحاظ اقتصادی اگر بخواهیم مشارکتی عمل کنیم باید بازنگری صورت بگیرد.

خاصه‌باف با اشاره به رفع مشکل تملک پارکینگ حرم حضرت عبدالعظیم(ع) و آماده شدن طرح برای فراخوان در آینده ای نزدیک، گفت: پروانه هتل کوهستان نیز به عنوان یکی از طرح های بزرگ صادر شده و طرح مرکز تجارت جهانی ۲ نیز امسال به فراخوان گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام/