بازدید شهردار تهران از مراکز ماده ۱۶؛ زاکانی در جریان آخرین وضعیت بازپروری معتادان متجاهر قرار گرفت
بازدید شهردار تهران از مراکز ماده ۱۶؛ زاکانی در جریان آخرین وضعیت بازپروری معتادان متجاهر قرار گرفت

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران و دستیار ویژه رئیس جمهور در موضوع آسیب های اجتماعی و غلامعلی محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها، امروز جمعه، (۲۷ بهمن) از اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی فشافویه بازدید کردند. در این بازدید که صبح امروز و به‌مدت دو ساعت انجام گرفت، بازدیدکنندگان در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران و دستیار ویژه رئیس جمهور در موضوع آسیب های اجتماعی و غلامعلی محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها، امروز جمعه، (۲۷ بهمن) از اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی فشافویه بازدید کردند.

در این بازدید که صبح امروز و به‌مدت دو ساعت انجام گرفت، بازدیدکنندگان در بخش‌های اسکان زندانیان حضور یافتند و به‌منظور افزایش و بهبود امکانات به شکل میدانی شرایط موجود را بررسی کردند.

حضور در کارگاه‌های متنوع اشتغال مددجویان در اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی فشافویه از دیگر بخش‌های بازدید رئیس سازمان زندان‌ها و شهردار تهران بوده است.

این اقدام در راستای تعامل و همکاری هرچه بیشتر این دو دستگاه انجام گرفت. توسعه حرفه‌آموزی و اشتغال‌زایی برای زندانیان از دیگر اهداف این بازدید اعلام شده است.

در این بازدید معاون دادستان تهران در امور زندان‌ها، معاون دادستان و رئیس دادسرای انقلاب تهران، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله، مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان کشور، مدیرکل زندان‌های استان تهران و همچنین جمعی از مدیران و مسئولان زندان‌های تهران حضور داشتند.

دستیار ویژه رئیس‌جمهور هم‌چنین در ادامه این بازدید از مراکز ماده ۱۶ متعلق به شهرداری تهران ‌و سپاه تهران از جمله مراکز درمانی و ترک اعتیاد زیادیان، شفق و سروش نیز بازدید و در جریان آخرین وضعیت ساماندهی و بازپروری معتادان متجاهر قرار گرفت.

گزارش تصویری این بازدید را در لینک https://www.tehranpicture.ir/u/n81 مشاهده کنید 

انتهای پیام/