حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ شکرگزاری از انقلاب است
حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ شکرگزاری از انقلاب است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، عباس ایرانمنش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تبریک فرارسیدن چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: یوم‌الله ۲۲ بهمن سالروز برچیده شدن حکومت طاغوت و رژیم مستبد پادشاهی از ایران بزرگ و سرافراز است و باید شکرگزار این نعمت باشیم. وی افزود: در این روز انقلاب اسلامی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

عباس ایرانمنش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تبریک فرارسیدن چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: یوم‌الله ۲۲ بهمن سالروز برچیده شدن حکومت طاغوت و رژیم مستبد پادشاهی از ایران بزرگ و سرافراز است و باید شکرگزار این نعمت باشیم.

وی افزود: در این روز انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید و شکوهمندانه آغاز حکومت اسلام بر ایران اعلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پایه‌گذاری شد.

رئیس شورای اسلامی شهر زرند گفت: یوم‌الله ۲۲ بهمن در دل تاریخ چهل‌وچهارمین بهار پربرکت خود به عنوان یکی از اصلی‌ترین عوامل ماندگاری انقلاب شکوهمند اسلامی از ناتوانی، یاس و استیصال دشمنان خبر می‌دهد.

وی ضمن دعوت از شهروندان زرندی جهت شرکت در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن‌، گفت: اعضای شورای اسلامی شهر زرند به عنوان نهادی برخاسته از متن مردم و متکی به آرای شهروندان از عموم شهروندان دعوت می‌کنند تا در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن حضور یابند و بر شکوه این روز بزرگ بیفزایند.

ایرانمنش با بیان اینکه فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران یادآور خاطره شهدای گرانقدر ایران اسلامی است و سلسله‌جنبان این نهضت عظیم معمار بزرگ انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) است، گفت: به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و لبیک به ندای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) از شهروندان آگاه و فهیم زرند دعوت می‌کنیم تا با حضور پرنشاط خود در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، انسجام و وحدت همیشگی خود را بار دیگر به منصه ظهور برسانند و حماسه‌ای دیگر را خلق کنند.