قانون اخیر درآمدهای پایدار یکی از معضلات اصلی کلانشهرهاست
قانون اخیر درآمدهای پایدار یکی از معضلات اصلی کلانشهرهاست

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، احسان متولیان در حاشیه سی و نهمین نشست تخصصی معاونان شهرسازی و معماری کلانشهرهای ایران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با بیان اینکه در این جلسه قرار شد معضلات حوزه شهرسازی به ویژه در بخش تامین مسکن شهروندان، مورد بررسی قرار بگیرد، اظهار کرد: معضلات موجود در قانون درآمدهای پایدار […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

احسان متولیان در حاشیه سی و نهمین نشست تخصصی معاونان شهرسازی و معماری کلانشهرهای ایران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر، با بیان اینکه در این جلسه قرار شد معضلات حوزه شهرسازی به ویژه در بخش تامین مسکن شهروندان، مورد بررسی قرار بگیرد، اظهار کرد: معضلات موجود در قانون درآمدهای پایدار از جمله عناوین عوارضی در شهرسازی نیز بررسی می‌شود. امیدواریم بتوانیم به راهکارهایی برسیم که در تمام شهرها با یک رویه واحد اجرایی شود.

متولیان همچنین تصریح کرد: عمده چالش‌هایی که کلانشهرها با آن مواجه هستند، حول محور قانون درآمدهای پایدار است که در این راستا تعدادی از عناوین عوارضی که پیش از این وجود داشت، حذف شد.

وی اضافه کرد: عوارض پارکینگ برای واحدهای مسکونی که نمی‌توانستند پارکینگ تامین کنند، حذف شده و ما در این جلسات همفکری می‌کنیم که راهکارهای جایگزین را پیدا کنیم.

انتهای پیام/