پاسخگویی به مطالبات شهروندان و توسعه خدمات از اهداف اصلی مدیریت شهری است
پاسخگویی به مطالبات شهروندان و توسعه خدمات از اهداف اصلی مدیریت شهری است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، علی پوربافرانی در نشست با فرماندار شهرستان لنجان و اعضا شورای اسلامی چمگردان، اظهار کرد: بودجه ۱۴۰۱ شهرداری چمگردان با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان به تصویب رسیده بود که طی هشت ماه اول سال محقق شد و با فرا رسیدن […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی پوربافرانی در نشست با فرماندار شهرستان لنجان و اعضا شورای اسلامی چمگردان، اظهار کرد: بودجه ۱۴۰۱ شهرداری چمگردان با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان به تصویب رسیده بود که طی هشت ماه اول سال محقق شد و با فرا رسیدن روزهای پایانی سال شاهد تحقق دو برابری بودجه شهرداری چمگردان هستیم.

وی با بیان اینکه پاسخگویی به مطالبات شهروندان و توسعه خدمات هدف اصلی مدیریت شهری است، افزود: اعتقاد ما در دوره ششم مدیریت شهری آن بوده به گونه‌ای عمل کنیم که شهروندان روزانه متوجه تغییر مثبت و عملکرد بهتر مدیریت شهری شوند تا با پاسخگویی به مطالبات به حق آنان، خدمات شهرداری از سوی شهروندان که سرمایه عظیم مدیریت شهری به‌شمار می‌آید تأیید شود.

شهردار چمگردان یکی از مطالبات شهروندان را اتمام پروژه خیابان اباذر دانست و تصریح کرد: تملک، آزادسازی و تعریض فاز سوم خیابان اباذر، احداث ساختمان فرهنگی-هنری جنب گلستان شهدای شهر، تکمیل مجموعه استخر، تکمیل پروژه مسیر خروجی پارک ساحلی و پیگیری و اجرای نهضت ملی مسکن از جمله پروژه‌های دارای اولویت مدیریت شهری در سال ۱۴۰۲ است که جزو مطالبات شهروندان بوده و در تلاش هستیم به این مهم جامه عمل بپوشانیم.

وی اضافه کرد: شهر سرسبز و ساحلی چمگردان به واسطه فرهنگ بالای شهروندان و طبیعت زیبایی که دارد به عنوان مقصد گردشگری محسوب می‌شود، از این رو تلاش شده است شهرها از لحاظ سیما و منظر شهری آماد میزبانی از گردشگران را داشته باشد.

پوربافرانی تاکید کرد: در قالب طرح استقبال از بهار، برنامه‌هایی از جمله هرس درخت و درختچه، کاشت گل‌های فصلی و درختان زینتی، کندوکوب و کوددهی فضاهای سبز شهری، نظافت عمومی محلات مختلف شهر و رنگ‌آمیزی جداول سطح شهر انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: مرمت و روکش آسفالت معابر و خیابان‌ها، تعمیر بخش‌های پیاده‌رو، بازسازی جدول و ترمیم خط‌کشی معابر، ساماندهی مبلمان شهری، نورپردازی، اصلاح و اجرای روشنایی معابر شهر، نصب بنرهای خیرمقدم و تبریک سال نو و تهیه سفره هفت‌سین در میدان‌های شهر از دیگر اقدامات انجام شده در طرح استقبال از بهار است.

شهردار چمگردان اضافه کرد: همزمانی نوروز و ماه مبارک رمضان تجربه جدیدی را برای مسافران و روزه‌داران به همراه خواهد داشت، به نحوی که رعایت حرمت این ماه در این ایام و در همه مکان‌ها و محافل عمومی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی گفت: امیدواریم با تدابیر اتخاذ شده شاهد برگزاری هرچه باشکوه‌تر عید باستانی نوروز در روزهای نخست فروردین ماه و ماه مبارک رمضان به عنوان بزرگترین جشن جهان اسلام باشیم.