اجرای طرح تحول بیست‌گانه در بوستان‌های فرامنطقه ای ۲۲
اجرای طرح تحول بیست‌گانه در بوستان‌های فرامنطقه ای ۲۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ مسعود نصرتی با اشاره به اینکه بیشترین حجم سرانه فضای سبز شهر تهران در بین مناطق ۲۲‌گانه در این منطقه غربی تهران است؛ گفت: عملیات علف کشی، برداشت نخاله و خاک های آلوده و نامناسب، تغذیه و کودهی، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ مسعود نصرتی با اشاره به اینکه بیشترین حجم سرانه فضای سبز شهر تهران در بین مناطق ۲۲‌گانه در این منطقه غربی تهران است؛ گفت: عملیات علف کشی، برداشت نخاله و خاک های آلوده و نامناسب، تغذیه و کودهی، حذف کنده‌های باقیمانده و سمپاشی بوستان‌های فرامنطقه‌ای به جهت ارتقا خدمات‌رسانی و افزایش دید بصری گردشگران نوروزی دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: بخش قابل توجهی از کمربند سبز تهران در منطقه ۲۲ قرار دارد؛ به همین منظور رسیدگی به این حجم فضای سبز در دستور کار مدیریت شهری منطقه قرار دارد. بوستان های لتمال کن، آبشار تهران و وردآورد در ارتفاعات شمالی منطقه قرار دارد که در قالب طرح استقبال از نوروز بازپیرایی فضای سبز این محیط به اجرا درآمد.
نصرتی تصریح کرد: یکی دیگر از ویژگی های این منطقه وجود ۵۴ کیلومتر محور بزرگراهی است که حاشیه میانی و کناری این بزرگراهها از فضای سبز برخوردار است. کاشت درخت در هفته درختکاری در این نقطه کوهستانی با نظر کارشناسان حوزه فضای سبز صورت خواهد گرفت؛ تا کمربند سبز غرب تهران سرسبزتر شود.

انتهای پیام/