ویژه برنامه “چشم دل” میزبان روز جهانی عصای سفید
ویژه برنامه “چشم دل” میزبان روز جهانی عصای سفید

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، ویژه برنامه چشم دل، با حضور پرشور همشهریان روشن‌دل، همزمان با روز ملی عصای سفید به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز برگزار شد. به گزارش شهریار، این ویژه برنامه با حضور دارندگان عصای سفید، مدیران حوزه اجتماعی تبریز و فعالان حوزه اجتماعی، در محل فرهنگسرای الغدیر تبریز […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

ویژه برنامه چشم دل، با حضور پرشور همشهریان روشن‌دل، همزمان با روز ملی عصای سفید به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز برگزار شد.

به گزارش شهریار، این ویژه برنامه با حضور دارندگان عصای سفید، مدیران حوزه اجتماعی تبریز و فعالان حوزه اجتماعی، در محل فرهنگسرای الغدیر تبریز برگزار و به فرصتی برای پاسداشت و ارج نهادن به این روز و چهره های موفق روشن‌دل تبدیل شد.

ویژه برنامه “چشم دل”، در ادامه با قدردانی از افراد شاخص و ممتاز این حوزه، اجرای برنامه های فرهنگی و هنری، اجرای نمایش رادیویی و نیز اجرای زنده موسیقی همراه بود.

همه مردم جهان روز نابینایان را هر ساله در ۱۵ اکتبر به عنوان روز اگاهی از عصای سفید جشن می گیرند. بیست و سوم مهرماه، نیز در ایران، این روز فرصتی برای پاسداشت این آگاهی است. برای افراد نابینا، عصای سفید ابزاری ضروری است که به ما توانایی دستیابی به یک زندگی کامل و مستقل را می دهد.