برگزاری رویداد روز جهانی بدون خودرو در منطقه۱۳
برگزاری رویداد روز جهانی بدون خودرو در منطقه۱۳

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی گفت: با توجه به بند ۱۱ صورتجلسه کمیته حمل و نقل و ترافیک ستاد استقبال از مهر ۱۴۰۲ و همچنین آشنا شدن شهروندان با مفاهیم و رویکرد های شهر انسان محور، معاونت حمل و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، محمد هادی علی احمدی گفت: با توجه به بند ۱۱ صورتجلسه کمیته حمل و نقل و ترافیک ستاد استقبال از مهر ۱۴۰۲ و همچنین آشنا شدن شهروندان با مفاهیم و رویکرد های شهر انسان محور، معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه ۱۳ اقدام به برگزاری رویداد خیابانی “روز جهانی بدون خودرو” در روز جمعه ۳۱ شهریور ماه در مسیل منوچهری حدفاصل خیابان‌های قاضی و ملکی می‌کند.  

وی با بیان اینکه در این ویژه برنامه، سفیران ترافیک، ورزشکاران، خانواده‌ها، مادران وکودکان حضور دارند، افزود: در این رویداد ضمن برپایی استیج، نمایش، ورزش و سرود اجرا می‌شود.

به گفته شهردار منطقه؛ بازی‌های آزاد و ورزشی و غرفه فروش ملزومات دانش آموزی و پزشک تغذیه و محیطی شاد همراه با هدایای ویژه در روز جهانی بدون خودرو تدارک دیده شده است.

محمد هادی علی احمدی ادامه داد: هماهنگی‌های لازم با حوزه‌های مرتبط جهت استقرار زمین بازی و وسایل ورزشی، اکیپ ورزشی صبحگاهی، میزهای سلامت، بازیافت، فضای سبز و …نیز ویژه این مراسم در نظر گرفته شده است.

شهروندان، می توانند با دوچرخه، اسکیت، اسکوتر و حتی پیاده در این همایش شرکت کنند.

انتهای پیام/