نیروگاه‌هایی‌که سوخت‌شان مازوت است پلمپ شدند/  انتقاد پیرهادی از عملکرد سازمان‌محیط‌زیست درآلودگی هوا
نیروگاه‌هایی‌که سوخت‌شان مازوت است پلمپ شدند/  انتقاد پیرهادی از عملکرد سازمان‌محیط‌زیست درآلودگی هوا

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر امروز- یکشنبه دوازدهم آذرماه ۱۴۰۲- در حالی یکصد و نود و هفتمین جلسه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، آغاز خواهد شد که بناست درخصوص محله گلشن واقع در منطقه ۴ شهرداری تهران گزارشی از سوی ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در صحن شورا مطرح […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر امروز- یکشنبه دوازدهم آذرماه ۱۴۰۲- در حالی یکصد و نود و هفتمین جلسه از ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، آغاز خواهد شد که بناست درخصوص محله گلشن واقع در منطقه ۴ شهرداری تهران گزارشی از سوی ناصر امانی عضو شورای شهر تهران در صحن شورا مطرح شود.

همچنین اعضای شورای شهر با قرائت گزارش کمیسیون های تخصصی در خصوص تعیین تکلیف موضوع «ممنوعیت اجرای تبلیغ نمایشگاه بین المللی تهران»، نظرات خود را اعلام خواهند کرد و سپس موارد به رأی گذاشته خواهد شد.

در جلسه امروز قرار است گزارش حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران در مهرماه ۱۴۰۲ نیز توسط خزانه‌دار شورا ارائه می شود. ضمن اینکه اساسنامه ۳ سازمان زیرمجموعه شهرداری تهران، اعم از “سازمان مدیریت حمل و نقل و پایانه های مسافربری شهر تهران،” سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران” و “سازمان حمل و نقل و تراقیک شهر تهران” هم بررسی می شود.

نیروگاه‌هایی‌که سوخت‌شان مازوت است پلمپ شدند 

در ادامه مهدی چمران در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه نیروگاه‌هایی که از مازوت استفاده می‌کنند، پلمپ شده اند، گفت: شرکت واحد به ما اعلام کرد که گازوئیل مورد استفاده اتوبوس‌ها استاندارد است و گوگرد بنزین هم حذف شده و مشکلی ندارد.

انتقاد پیرهادی از عملکرد سازمان‌محیط‌زیست در موضوع آلودگی هوا

در ادامه مهدی پیرهادی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت: فارغ از اینکه چه دستگاه و مرجعی مقصر آلودگی هواست، واقعیت این است که تهران هوایی آلوده دارد و مردم این هوا را استشمام می‌کنند و در نتیجه آن کودکان نیز به بیماری مبتلا می شوند.

ادامه دارد…