شهرک منظریه هنوز تحویل شهرداری نشده است
شهرک منظریه هنوز تحویل شهرداری نشده است
معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری شهرکرد گفت: شهرک منظریه هنوز تحویل شهرداری نشده است، زیرا اراضی که مقرر بود طی تفاهم‌نامه به شهرداری واگذار شود، در مرحله کارشناسی و قیمت‌گذاری است.

عبدالصادق نجفی با اشاره به مراحل طی شده برای واگذاری شهرک منظریه به شهرداری اظهار داشت: شهرک منظریه هنوز تحویل شهرداری نشده است، زیرا اراضی که مقرر بود طی تفاهم‌نامه به شهرداری واگذار شود، در مرحله کارشناسی و قیمت‌گذاری است، توافقات اولیه با سازمان ملی زمین و مسکن انجام شد و بعد از کار کارشناسی تحویل شهرداری خواهد شد.

وی افزود: تمامی شهرک منظریه طی این تفاهم‌نامه منعقد شده به مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان به شهرداری تحویل داده نمی‌شود، بلکه محلات ۳۵، ۳۶، ۳۷ و ۳۸ که به محلات مسکن مهر معروف هستند به شهرداری تحویل داده خواهد شد تا نقایص موجود توسط شهرداری برطرف شود.

نجفی تاکید کرد: برای واگذاری سایر محلات منظریه شهرکرد اداره‌کل راه و شهرسازی باید پس از آماده‌سازی زیرساخت این محلات را برای خدمات‌رسانی تحویل شهرداری دهد یا می‌تواند مجدد برای برطرف کردن ایرادات هزینه به شهرداری پرداخت کند.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری شهرکرد با بیان اینکه توافق بین راه و شهرسازی و شهرداری برای واگذاری محلات مذکور شهرک منظریه انجام شده است، گفت: باید همراهی صورت بگیرد تا مشکلات مردم منظریه حل شود، برای سال آینده اعتبار در نظر گرفته شده است تا در شهرک هزینه شود، بلافاصله پس از واگذاری زمین از سوی راه و شهرسازی این زمین‌ها به‌فروش می‌رسد و هزینه می‌شود.

  • نویسنده : آرمانشهر چهارمحال و بختیاری/سما عسگری
  • منبع خبر : آرامانشهر چهارمحال و بختیاری