نمایشگاه توانمندی‌های صنایع دستی معلولان افتتاح شد
نمایشگاه توانمندی‌های صنایع دستی معلولان افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مسئول امور فرهنگی شهرداری منطقه ۶ تبریز با بیان اینکه معرفی توانمندی ها و دستاوردهای معلولان، بهترین حمایت از این قشر است، گفت: نمایشگاه توانمندی‌های صنایع دستی معلولین افتتاح شد. به گزارش شهریار، همزمان با فرا رسیدن روز جهانی معلولین و ایام فاطمیه، آیین افتتاحیه نمایشگاه توانمندی‌های صنایع دستی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مسئول امور فرهنگی شهرداری منطقه ۶ تبریز با بیان اینکه معرفی توانمندی ها و دستاوردهای معلولان، بهترین حمایت از این قشر است، گفت: نمایشگاه توانمندی‌های صنایع دستی معلولین افتتاح شد.

به گزارش شهریار، همزمان با فرا رسیدن روز جهانی معلولین و ایام فاطمیه، آیین افتتاحیه نمایشگاه توانمندی‌های صنایع دستی معلولین به همت واحد امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۶ تبریز و با همکاری اداره‌کل بهزیستی آذربایجان‌شرقی در پارک رضوان برگزار شد.

در این آیین که با حضور فرماندار شهرستان تبریز، مدیرکل بهزیستی استان، مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان، شهردار منطقه ۶ تبریز و جمعی از مدیران شهری برگزار شد، نمایشگاه توانمندی صنایع دستی معلولین کار خود را آغاز کرد.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی با اشاره به فرا رسیدن هفته جهانی معلولین اظهار کرد: نمایشگاهی از توانمندی‌های معلولان و زنان سرپرست خانوار با همکاری شهرداری منطقه ۶ تبریز در پارک رضوان تبریز برپا شده است که در این نمایشگاه ۵۲ غرفه به ارائه تولیدات صنایع دستی این قشر از جامعه اختصاص یافته است.

فرگل صحاف ابراهیمی افزود: در این نمایشگاه علاوه بر نمایش توانمندی معلولان مراکز روزانه توانبخشی، تولیدات زنان سرپرست خانوار و جامعه هدف پیشگیری به نمایش گذاشته شده است.

وی با بیان اینکه مربیان این اداره‌کل به دنبال توانمندسازی معلولان در جامعه هستند، ادامه داد: همکاران ما سعی دارند تا معلولان خود را فردی مثبت در جامعه ببینند و هیچ‌گونه احساس محدودیت در جامعه نداشته‌ باشند. بنابراین با برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی جلوی رسوب آنان در منزل گرفته می‌شود.