نشست هماهنگی و آمادگی منطقه ۱۰ برای فصل بارش
نشست هماهنگی و آمادگی منطقه ۱۰ برای فصل بارش

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰ در این نشست حسین زیدی معاون خدمات شهری گفت: با توجه به در پیش بودن فصل سرما و بارندگی لازم است که مجموعه مدیریت شهری منطقه ۱۰ با حفظ آمادگی نسبت به تجهیز و تکمیل لوازم مورد نیاز […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰ در این نشست حسین زیدی معاون خدمات شهری گفت: با توجه به در پیش بودن فصل سرما و بارندگی لازم است که مجموعه مدیریت شهری منطقه ۱۰ با حفظ آمادگی نسبت به تجهیز و تکمیل لوازم مورد نیاز برای ارائه خدمات به بهترین شکل ممکن به شهروندان اقدام کند.

وی با تأکید بر لزوم آمادگی تمام معاونت‌ها برای مواجهه با آبگرفتگی شهری و دفع آبهای سطحی افزود: فصل پاییز و زمستان همواره با بارش نزولات جوی همراه است بنابراین هماهنگی و برنامه‌ریزی لازم برای کنترل و هدایت صحیح آبهای حاصل از باران و برف و سایر نزولات جوی می‌تواند مانع ایجاد مشکلات برای شهروندان شود.

معاون خدمات شهری با تأکید بر بازدیدهای دوره‌ای از کانال‌های سطح منطقه تصریح کرد: طبق برنامه زمانبندی تا قبل از آغاز فصل بارش، در مجموع  ۱۳ هزار و ۵۰۰ متر طول از کانالها و مسیل‌های جمع‌آوری آبهای سطحی منطقه به طور کامل لایروبی شود.

زیدی اظهار کرد: در سالهای گذشته نقاطی که دارای مشکل و باعث آبگرفتگی معابر می‌شد، شناسایی شده و نواحی سه‌گانه نسبت به رفع آنها اقدامات لازم را انجام دادند.

در ادامه این نشست معاون فنی وعمران، معاون حمل‌ونقل و ترافیک، شهرداران نواحی سه‌گانه، آتش‌نشانی منطقه و مدیران ذی‌ربط حضور داشتند و گزارشاتی را از رفع نواقص و پیگیری ویژه معضلات شهری منطقه مطرح و دستورات لازم صادر شد.

انتهای پیام/