بررسی مصوبات کمیته درامد شهرداری منطقه ۷ تبریز
بررسی مصوبات کمیته درامد شهرداری منطقه ۷ تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مصوبات کمیته درآمد شهرداری منطقه ۷ تبریز طی جلسه ای بررسی و برنامه و اهداف آتی برای ایجاد درآمد پایدار به واحدهای مختلف ابلاغ شد. به گزارش شهریار، سی و هفتمین جلسه کمیته درآمد شهرداری منطقه با حضور معاونان و مدیران منطقه برگزار شد و طی آن مصوبات جلسه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مصوبات کمیته درآمد شهرداری منطقه ۷ تبریز طی جلسه ای بررسی و برنامه و اهداف آتی برای ایجاد درآمد پایدار به واحدهای مختلف ابلاغ شد.

به گزارش شهریار، سی و هفتمین جلسه کمیته درآمد شهرداری منطقه با حضور معاونان و مدیران منطقه برگزار شد و طی آن مصوبات جلسه پیشین بررسی و نتایج آن بازبینی و دستورات لازم به مدیران اعلام شد.

معاون مالی و اقتصادی منطقه در این جلسه بر ضرورت تکمیل بودجه سال آتی تاکید کرد و گفت: در صورت نیاز به اضافه شدن متمم برای پروژه‌های پیش بینی شده به بودجه، ضروری است پیگیری‌های لازم از سوی معاونت‌ها صورت گرفته و نسبت به اجرای آن اقدام کنند.

در ادامه این جلسه پروژه‌های عمرانی و پرونده‌های شهرسازی، اجرای احکام، ماده صد، مشاغل و نوسازی و روند اجرای آن‌ها مورد بررسی قرار گرفت و عملکرد واحدهای مختلف طی هفته گذشته ارائه و در خصوص مشکلات و نواقص و برنامه‌های پیش رو بحث و گفتگو شد.

در ادامه شیوه های جدید کسب درآمد در واحدها مورد ارزیابی قرار گرفت و نقطه نظرات کارشناسی در این خصوص از سوی معاونان و مدیران مختلف منطقه ارائه شد.