بازیکده خلاق در پارک‌های مناطق پانزده‌گانه شهر اصفهان رونمایی می‌شود
بازیکده خلاق در پارک‌های مناطق پانزده‌گانه شهر اصفهان رونمایی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، علیرضا سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان برای سال جاری در نظر دارد بازیکده خلاق را در پارک‌های مناطق پانزده‌گانه این کلان‌شهر رونمایی کند. وی با بیان اینکه این بازی‌های شامل تیک بال، فانی‌بال، مبلمان فوتبال، هدف‌گیری بزرگ و کوچک و گل کوچک […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

علیرضا سهرابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان برای سال جاری در نظر دارد بازیکده خلاق را در پارک‌های مناطق پانزده‌گانه این کلان‌شهر رونمایی کند.

وی با بیان اینکه این بازی‌های شامل تیک بال، فانی‌بال، مبلمان فوتبال، هدف‌گیری بزرگ و کوچک و گل کوچک است، افزود: این بازی‌ها به‌صورت خلاقانه‌ای طراحی شده است و در نظر دارد تمام قشرهای جامعه و تعاملی بودن فضا را مورد توجه قرار دهد.

معاون فنی اجرایی سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه در فضای پارک سعی شده است تمام اقشار بتوانند از این بازی‌ها استفاده کنند، تاکید کرد: این بازی‌ها جریان ورزش، نشاط و شادی اجتماعی و خانوادگی را در شهر به شدت تکان خواهد داد.

سهرابی گفت: این بازی‌ها تسهیل‌دهنده بازی‌های حرفه‌ای است که زمان‌های قدیم در اصفهان وجود داشته و تیم‌های حرفه‌ای آن در حال حاضر در جوامع بین‌المللی صاحب مقام شده‌اند.

وی ادامه داد: سعی کردیم تعامل در این بازی‌ها افزایش پیدا کند تا بازی‌ها برای جوانان و نوجوانانی که در حال حاضر هیچ بازی و تفریحی در پارک‌های برای آن‌ها وجود ندارد، طراحی شود.