اتمام عملیات پیاده رو سازی در شهرک شهید باقری و نصب پایه چراغ دکوراتیو در بوستان‌ها
اتمام عملیات پیاده رو سازی در شهرک شهید باقری و نصب پایه چراغ دکوراتیو در بوستان‌ها

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ مسعود نصرتی با اعلام این خبر اظهار کرد: موضوع تردد آسوده تمامی شهروندان در معابر از جمله برنامه‌های عمرانی مهم در منطقه ۲۲ است و در نظر داریم ایمن‌سازی و بهسازی معابر پرتردد در اولویت برنامه‌های عمرانی قرار گیرد. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ مسعود نصرتی با اعلام این خبر اظهار کرد: موضوع تردد آسوده تمامی شهروندان در معابر از جمله برنامه‌های عمرانی مهم در منطقه ۲۲ است و در نظر داریم ایمن‌سازی و بهسازی معابر پرتردد در اولویت برنامه‌های عمرانی قرار گیرد.    

نصرتی ادامه داد: اجرای عملیات پیاده‌رو سازی جهت رفاه حال بیشتر شهروندان بی‌وقفه از سوی تیم‌های اجرایی در محلات گوناگون صورت می گیرد.  

وی افزود: پیاده‌روسازی در منطقه ۲۲ به دو دسته تقسیم شده است، یک بخش در معابر تازه تاسیس و بخش دیگزگر آن در معابر قدیمی که نیازمند مرمت و نوسازی پیاده روها است، انجام خواهد شد.

شهردار منطقه۲۲ خاطرنشان کرد: این عملیات در فضایی به طول ۳۰۰ مترمربع و عرض ۲/۶ متر در مجموع ۷۸۰  مترمربع به اتمام رسیده است.

بر اساس این گزارش؛ با توجه به اهمیت ارتقاء و تامین روشنایی معابر و بوستان‌ها، تعدادی پایه چراغ روشنایی دکوراتیو نصب شده و قرار است این نوع فناوری در سایر نقاط این منطقه از سوی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه نیز به اجرا در آید.

نصرتی در این خصوص گفت: ارتقاء و تامین روشنایی معابر سطح محلات منطقه یکی از دغدغه چ‌های مدیریت شهری است و عملیات نصب پایه چراغ‌های روشنایی بر اساس نیاز و اولویت در معابر بی‌دفاع شهری منطقه انجام می‌شود.

وی خبر داد: در همین راستا تعدادی پایه چراغ روشنایی دکوراتیو در محور خیابان چهلم بین میدان المپیک تا ورودی بوستان جوانمردان نصب شده است.

نصرتی همچنین تصریح کرد: عملیات نصب این پایه چراغ‌ها با ارتفاع ۳ متر از لامپ‌های ۳۰ وات کم مصرف LED در مسیری به طول ۱۵۰ متر در خیابان چهلم بین میدان المپیک  و ورودی بوستان جوانمردان توسط اداره زیباسازی به اتمام رسید.

در این خصوص علیرضا علی بخشی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲۲ نیز گفت: با اجرای این پروژه ضمن زیباسازی و تأمین روشنایی معابر، شهروندان می‌توانند از جلوه‌های زیبای بصری و مطلوب منطقه خود نیز بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: چراغ های دکوراتیو به چراغ هایی گفته می شود که در ساخت آنها از تکنولوژی لامپ های ال ای دی استفاده شده است که این چراغ ها در مقایسه با دیگر چراغ‌های سنتی مانند مهتابی ها و FPL ها دارای ظاهر و کاربری متفاوتی هستند.

انتهای پیام//

انتهای پیام//