بسیج در تمامی بحران‌ها، رویدادها و مراسم‌های ملی و مذهبی در کنار مدیران شهری هستند
بسیج در تمامی بحران‌ها، رویدادها و مراسم‌های ملی و مذهبی در کنار مدیران شهری هستند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، در دیدار سرهنگ پاسدار محمد مهدی حسن‌زاده فرمانده سازمان بسیج شهرداری و حمید جوانی شهردار منطقه ۳ موضوعات مختلفی از جمله استفاده از ظرفیت بسیج در ماموریت های مختلف شهرداری در راستای بهبود خدمات رسانی به شهروندان، ماموریت های […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۳، در دیدار سرهنگ پاسدار محمد مهدی حسن‌زاده فرمانده سازمان بسیج شهرداری و حمید جوانی شهردار منطقه ۳ موضوعات مختلفی از جمله استفاده از ظرفیت بسیج در ماموریت های مختلف شهرداری در راستای بهبود خدمات رسانی به شهروندان، ماموریت های بسیج در منطقه، امنیت و حفظ نظم در شهر و مسائل مرتبط با این موضوعات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.  

جوانی شهردار منطقه ۳ در این دیدار به نقش بسیج شهرداری در بسیاری از ماموریت های شهرداری من جمله ستاد برف روبی، سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)، مراسم پیاده روی اربعین حسینی (ع) و … اشاره کرد و از تلاش‌های این عزیزان و حمایت سازمان بسیج  تشکر کرد.  

در ادامه سرهنگ پاسدار حسن‌زاده فرمانده سازمان بسیج شهرداری تهران اظهار داشت: بسیج، یکی از برکات پروردگار بر کشور، انقلاب و نظام بود.

حسن زاده گفت :بسیجی یک انسان تربیت شده با ارزشها و اصول اسلامی است و بسیج یک نیروی برخاسته از دل مردم و خودجوش است. بسیج شجره طیبه ای است که از مردم انرژی می گیرد و میوه و ثمره خود را به جامعه ارزانی می کند.

انتهای پیام/