نتایج ارزیابی عملکرد مهرماه امور ارتباطات مجموعه شهرداری تبریز مشخص شد
نتایج ارزیابی عملکرد مهرماه امور ارتباطات مجموعه شهرداری تبریز مشخص شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، نتایج ارزیابی عملکرد مهرماه امور ارتباطات مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز در قالب پنج محور و شاخص اصلی مشخص شد. به گزارش شهریار، بر اساس ارزیابی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز در خصوص بررسی عملکرد امور ارتباطات مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

نتایج ارزیابی عملکرد مهرماه امور ارتباطات مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز در قالب پنج محور و شاخص اصلی مشخص شد.

به گزارش شهریار، بر اساس ارزیابی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز در خصوص بررسی عملکرد امور ارتباطات مناطق، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز در پنج محور اصلی شامل تولید اخبار و همکاری با پایگاه خبری شهریار، تولید کلیپ و گزارش تصویری، پاسخگویی سریع به مشکلات شهروندان، تعامل با رسانه‌ها، همکاری با برنامه تلویزیونی تبریزیم و فضاسازی محیط شهری در مناسبت‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفته است.

بر اساس ارزیابی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز در حوزه تولید خبر و انعکاس فعالیت‌های مجموعه‌های مختلف طی مهرماه امسال در مجموع ۶۲۸ عنوان خبر تولید شده است که در این بین مناطق ۲، ۸، ۷، ۱۰، ۶ و ۴ به ترتیب بیشترین سهم تولید خبر بین مناطق دهگانه را به خود اختصاص داده و نسبت به ارزیابی پیشین عملکرد مطلوب تری داشته اند.

همچنین در این مدت به جز مناطق دهگانه، سازمان فرهنگی و اجتماعی، سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و فرهنگسرای الغدیر، سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز نیز به ترتیب بیشترین میزان تولید اخبار را به خود اختصاص داده اند.

در زمینه فضاسازی شهری طی مهرماه دو اولویت کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی و محکومیت جنایت بشری رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی و کشتار مردم غزه در اولویت ارزیابی این آیتم مورد نظر قرار گرفت که در خصوص فضاسازی کنگره ۱۰ هزار شهید مناطق ۵، ۷، ۸،۴ و ۶ در بین مناطق و سازمان‌های فرهنگی اجتماعی و ورزشی و سیما منظر و فضای سبز در بین دیگر مجموعه های شهرداری به ترتیب بهترین عملکرد را داشته اند.

فضاسازی در خصوص محکومیت جنایت بشری رژیم صهیونیستی در بیمارستان المعمدانی و کشتار مردم غزه دیگر اولویت در ارزیابی مهرماه اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز بود که در این خصوص نیز مناطق ۵، ۲، ۷، ۶ و ۱ به ترتیب عملکرد خوبی داشته و دیگر مناطق و سازمان‌ها نیز مشارکت مطلوبی نشان داده اند.

سومین آیتم و محور مورد ارزیابی در زمینه تولید کلیپ و انتشار آن در فضای مجازی بود که در این خصوص در مهرماه ۳۷۰ کلیپ تهیه شده که شهرداری‌ منطقه ۷ رتبه نخست، شهرداری مناطق ۴ و ۱ رتبه دوم، شهرداری مناطق ۱۰ و ۶ رتبه سوم و شهرداری منطقه ۸ رتبه چهارم تولید کلیپ را کسب کرده اند. همچنین طبق ارزیابی‌های انجام یافته بین سایر مجموعه‌های شهرداری، سازمان سیما، منظر و فضای سبز، سازمان ورزش،   سازمان حمل و نقل ریلی، شرکت عمران و توسعه نیز به ترتیب بیشترین آمار تولید کلیپ را به خود اختصاص داده‌اند.

پاسخگویی سریع به مشکلات شهروندان و ارسال جوابیه یکی از محورهای اصلی این ارزیابی به شمار می‌رود که شرکت واحد اتوبوسرانی با پاسخگویی صد در صدی به موارد ارسالی عملکرد عالی در این زمینه داشته است. همچنین مناطق ۱۰، ۷، ۳، ۴ و ۶ نیز به ترتیب بیشترین میزان واکنش و پاسخگویی به مشکلات مردمی را رقم زده اند.

همچنین سازمان آرامستان‌ها و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز نیز در زمینه ارتباطات مردمی و پاسخگویی به شهروندان و ارتباط با رسانه‌ها پیگیری مطلوبی داشته اند.

در آیتم همکاری مستمر امور ارتباطات با برنامه تلویزیونی تبریزیم به عنوان آخرین محور ارزیابی عملکرد مهرماه به شمار می رود که در این زمینه مناطق ۷، ۶، ۱۰ با ارائه عملکردی عالی در این خصوص فعالیت داشته اند و در این بین مناطق ۱، ۲، ۵، ۹ و همچنین سازمان های عمران، حمل و نقل ریلی و شرکت خانه سازی پیش ساخته نیز نسبت به ماههای گذشته از عملکرد بهتری برخوردار بوده اند.

بر اساس تاکید شهردار تبریز پاسخگویی سریع به مطالبات شهروندان، تعامل با رسانه و تهیه کلیپ و گزارش های تصویری از عملکرد مجموعه از مهمترین رسالت امور ارتباطات شهرداری تبریز است که بر این اساس در نیمه دوم سال نیز ارزیابی عملکرد تداوم خواهد داشت.