میز خدمت در مسجد خاتم‌الانبیا(ص) محله سروآزاد برگزار شد
میز خدمت در مسجد خاتم‌الانبیا(ص) محله سروآزاد برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ در ابتدای این دیدار مردمی سید محمد آقامیری ضمن تشکر از اقدامات مدیریت شهری و تحولات مناسب صورت گرفته در دو سال گذشته به بحث کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی نه تنها در منطقه۲۲ بلکه در شهر تهران […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ در ابتدای این دیدار مردمی سید محمد آقامیری ضمن تشکر از اقدامات مدیریت شهری و تحولات مناسب صورت گرفته در دو سال گذشته به بحث کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی نه تنها در منطقه۲۲ بلکه در شهر تهران اشاره کرد، گفت: شهر تهران با کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی مواجه است که در این زمینه شهرداری تهران طی دو سال اخیر اقدامات گسترده ای را برای افزایش ناوگان انجام داده است.

این عضو شورای شهر تهران افزود: با توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در پایتخت شاهد کاهش آلودگی هوا و رضایت مندی شهروندان در حوزه حمل و نقل عمومی خواهیم بود.

مسعود نصرتی نیز در این دیدار مردمی گفت: این محدوده به عنوان یکی از مناطق تازه تاسیس شهر تهران به حساب می آید؛ از همین رو زیرساخت های شهری آن طور که باید مورد توجه قرار نگرفته است.

وی ادامه داد: در نظر داریم در این دوره مدیریت شهری با ظرفیت های موجود این کمبودها را در یک بازه زمانی مناسب برطرف کنیم.

در این دیدار مردمی معتمدین این محله موضوعات محلی شان را بیان و سپس شهروندان موضوعات و در خواست های شان را به شکل چهره به چهره بیان کردند.

انتهای پیام/