بهره‌برداری از تئاتر شهر قزوین تا دهه فجر
بهره‌برداری از تئاتر شهر قزوین تا دهه فجر

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، قاسم اللهیاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین با اشاره به برگزاری هفتمین دوسالانه ملی خوشنویسی قزوین و اینکه همه برنامه‌های دستگاه‌ها باید برای تقویت پایتخت خوشنویسی کشور باشد، اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های فرهنگی باید برای ماندگاری و تقویت پایتخت خوشنویسی قزوین تلاش کنند و همه دستگاه‌ها و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

قاسم اللهیاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین با اشاره به برگزاری هفتمین دوسالانه ملی خوشنویسی قزوین و اینکه همه برنامه‌های دستگاه‌ها باید برای تقویت پایتخت خوشنویسی کشور باشد، اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های فرهنگی باید برای ماندگاری و تقویت پایتخت خوشنویسی قزوین تلاش کنند و همه دستگاه‌ها و مدیران با هم افزایی و مشارکت در این مسیر اقدام کنند.

وی با اشاره به اهمیت حوزه فرهنگی به عنوان زیرساختی اساسی در کشور گفت: توجه به برندینگ در حوزه‌های فرهنگی هنری و گردشگری کمک زیادی به موفقیت در این عرصه خواهد کرد بنابراین تمامی ابزارها باید در کنار این موضوع به کار گرفته شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین از مشارکت و تعامل شورا و مدیریت شهری قزوین در اجرای برنامه‌های مشارکتی فرهنگی هنری و قرآنی با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد و افزود: در این راستا هم تاکنون اقدامات خوبی در حوزه فرهنگی از سوی این نهاد صورت گرفته است و در ادامه مسیر هم آمادگی همکاری و تعاملات دوسویه هستیم. همچنین می‌توانیم استودیو شهر که بسیار کامل و مجهز است را برای ضبط صداهای ماندگار اذان و قاریان قرآن اختصاص دهیم.

اللهیاری همچنین با اشاره به مراحل تکمیل پروژه تئاتر شهر گفت: برای رفع کمبود زیرساخت در حوزه فرهنگ شهر قزوین ایستاده‌ایم و تمام تلاش خود را به کار بسته‌ایم و در این راستا هم پروژه تئاتر شهر با تجهیزات به روز و باکیفیت تا دهه مبارک فجر به بهره‌برداری خواهد رسید.

این عضو شورای شهر قزوین تأکید کرد: ضرورت دارد تا در نشستی ویژه زمینه همکاری‌های مشترک میان شورا و مدیریت شهری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مورد بررسی قرار گیرد تا موارد نهایی شده به مرحله اجرایی برسند.

وی ادامه داد: باید برای تمامی برنامه‌های فرهنگی افق حرکت و یک برند ترسیم شود تا بتوانیم با هم‌افزایی و مشارکت برای رسیدن به آن افق برنامه‌ریزی و تلاش کنیم و با ترسیم افق حرکت در برنامه‌های فرهنگی می‌توانیم همه با هم و در حول یک محور برنامه‌ها را پیش ببریم و آنها را در سطح کشور معرفی کنیم.