مهمترین تاثیر محلول پاشی و حذف نمک از نظر شهروندان تبریزی
مهمترین تاثیر محلول پاشی و حذف نمک از نظر شهروندان تبریزی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، طی یک نظرسنجی شهروندان تبریزی اعلام کردند؛ مهمترین تاثیر جایگزینی محلول به جای نمک پاشی در مواقع بارش برف در سطح شهر، جلوگیری از تخریب آسفالت خیابان‌ها است. به گزارش شهریار، در یک نظرسنجی که توسط واحد پژوهش و افکارسنجی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

طی یک نظرسنجی شهروندان تبریزی اعلام کردند؛ مهمترین تاثیر جایگزینی محلول به جای نمک پاشی در مواقع بارش برف در سطح شهر، جلوگیری از تخریب آسفالت خیابان‌ها است.

به گزارش شهریار، در یک نظرسنجی که توسط واحد پژوهش و افکارسنجی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز و با طرح سوال “زمستان امسال برای دومین سال با حذف نمک طرح محلول پاشی در تبریز اجرا می شود. کدام گزینه را ویژگی شاخص حذف نمک می دانید؟ الف) حفاظت از آب های زیرزمینی ب) جلوگیری از تخریب آسفالت، ج) کاهش بیماری های تنفسی، د) بهبود کیفیت آب و هوا” و از طریق شبکه‌های مجازی انجام گرفت، ۲۳ هزار و ۶۳۳ نفر شرکت کردند.

طبق نتایج بدست آمده در مجموع ۵۷ درصد از شهروندان گزینه جلوگیری از تخریب آسفالت، ۲۳ درصد حفاظت از آب‌های زیرزمینی، ۱۱ درصد بهبود کیفیت آب و هوا و ۹ درصد کاهش بیماری‌های تنفسی را ویژگی شاخص حذف نمک عنوان کردند.

صفحات اینستاگرامی و کانال‌های تلگرامی نصرنیوز، آذرانجمن، شهریار، بیداری آذربایجان، شمس نیوز، تبریز خبرلری، عصر تبریز، تبریز جوان، تبریز سیاست، فصل نیوز، اخبار اول، نگاه آذربایجان، چالش روز، صنعت خبرلری، به وقت مطالبه، تبریز پیک، تبریز چه خبر، احرار و سون خبر این نظرسنجی را به اشتراک گذاشتند.

شهرداری تبریز امسال برای دومین سال پیاپی قصد دارد با حذف نمک پاشی در مواقع بارش برف، طرح محلول پاشی را اجرا کند. هدف شهرداری از اجرای این طرح جلوگیری از مواردی چون شیوع بیماری‌های تنفسی، خسارات جبران‌ناپذیر به محیط زیست، آلودگی آب‌های زیرزمینی و آلودگی هوای تبریز، تخریب آسفالت و روسازی‌های بتنی و همچنین حفظ فضای سبز شهری و جلوگیری از آسیب به خودروها و تجهیزات شهری است.