تفاهم نامه اجرای مشترک برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی با حوزه های علمیه البرز منعقد شد
تفاهم نامه اجرای مشترک برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی با حوزه های علمیه البرز منعقد شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج علیرضا سعیدی در حاشیه مراسم انعقاد تفاهم نامه با حوزه علمیه استان البرز  اظهارداشت: از آنجایی که اجرای نقشه مهندسی فرهنگی کشور جز تاکیدات و خواسته مقام معظم رهبری بوده و راه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج علیرضا سعیدی در حاشیه مراسم انعقاد تفاهم نامه با حوزه علمیه استان البرز  اظهارداشت: از آنجایی که اجرای نقشه مهندسی فرهنگی کشور جز تاکیدات و خواسته مقام معظم رهبری بوده و راه علاج عارضه ها و آسیب های فرهنگی و اجتماعی جامعه را عمل به این سند می دانند و بیان می دارند یکی از مهمترین تکلیف ما در درجه اول مهندسی فرهنگی کشور است این سند فرهنگی در استان البرز تدوین و تصویب شد.

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: در راستای هم افزایی بین دستگاه ها با مجموعه مدیریت شهری اقدام به تفاهم نامه با دستگاه های مختلف جهت اجرایی نمودن برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی به عنوان سند بالادستی و کارشناسانه ترین سند در حوزه فعالیت های فرهنگی اجتماعی هستیم.

سعیدی بیان کرد: در این تفاهم نامه مدیریت شهری متعهد شده است تا ۵۰ درصد از هزینه های اجرایی به دستگاه متولی را تقبل و پرداخت کند.  

عضو شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: در این تفاهم نامه مسایل اولویت‌دار فرهنگی و اجتماعی انتخاب و ذیل آن‌ها برنامه‌ها و طرح‌های فرهنگی تعریف و از سوی حوزه علمیه اجرا و نظارت می‌شود.

به گفته رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج؛ سهم استان‌ها در نقشه مهندسی فرهنگی استان البرز به تناسب برنامه‌های پیشنهادی و حجم کار اجرا شده، مشخص شده است.