مسجدالانبیاء به درخواست شهروندان منطقه ۷ اصفهان بازگشایی شد
مسجدالانبیاء به درخواست شهروندان منطقه ۷ اصفهان بازگشایی شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، ‌مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با همکاری دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان، مسجدالانبیا که در محدوده این دانشگاه است، برای استفاده شهروندان و ساکنان منطقه هفت شهرداری اصفهان بازگشایی می‌شود. وی افزود: با همکاری و تعامل مؤثر دستگاه‌های مختلفی از جمله فرمانداری اصفهان، آموزش و پرورش، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

‌مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با همکاری دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان، مسجدالانبیا که در محدوده این دانشگاه است، برای استفاده شهروندان و ساکنان منطقه هفت شهرداری اصفهان بازگشایی می‌شود.

وی افزود: با همکاری و تعامل مؤثر دستگاه‌های مختلفی از جمله فرمانداری اصفهان، آموزش و پرورش، مدیریت دانشگاه فرهنگیان، سپاه ناحیه امام صادق (ع) و شهرداری این کلان‌شهر، اقامه نماز در این مسجد و زیارت مزار مطهر دو شهید گمنام در این دانشگاه، برای شهروندان فراهم می‌شود.

مسجدالانبیاء به درخواست شهروندان منطقه ۷ اصفهان بازگشایی شد

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان تصریح کرد: آئین بازگشایی مسجدالانبیا یکشنبه بیست‌ویکم آبان همراه با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر برگزار می‌شود.

وی با تقدیر از همراهی مدیریت دانشگاه فرهنگیان گفت: تعویض مسیر تردد خودروهای سواری در دانشگاه، جابه‌جایی پارکینگ دانشجویان، احداث در ورودی جدید و بهینه‌سازی فضای داخلی و بیرونی مسجد از اقدامات اصلی برای بازگشایی این مسجد بوده است.

سلطان‌آقایی با اشاره به وجود ظرفیت مطلوب فضای دانشگاه برای اجرای رویدادهای فرهنگی ادامه داد: مقرر شد با تعامل شهرداری و دانشگاه نسبت به اجرای رویدادها و برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی نیز برنامه‌ریزی مشترکی صورت گیرد.