آمادگی منطقه ۱۲ برای برگزاری کنگره ۲۴ هزار شهید پایتخت
آمادگی منطقه ۱۲ برای برگزاری کنگره ۲۴ هزار شهید پایتخت

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲،  وحید رضا انارکی محمدی گفت: اقشار مختلف از ارتش و سپاه تا بسیج و حتی اقلیت‌های دینی و از سوی دیگر شهدای حرم، امنیت و سلامت با اهدای جان خود باعث اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران شدند که باید یاد […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲،  وحید رضا انارکی محمدی گفت: اقشار مختلف از ارتش و سپاه تا بسیج و حتی اقلیت‌های دینی و از سوی دیگر شهدای حرم، امنیت و سلامت با اهدای جان خود باعث اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران شدند که باید یاد و خاطره آنها گرامی داشته شود.

وی یادآور شد: امروز شاهد یک تحول اساسی درفرهنگ‌سازی ملی هستیم تا دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها بدانند گذشته‌ نه چندان دور جوانان غیور، شجاع و دانا و باایمان برای رشد و نمو و توسعه یک ایران جدید چگونه جانشان را فدا کردند.

سردار اسلام دوست نیز در این نشست، گفت: سپاه تهران بزرگ آمادگی دارد تاضمن تامین امنیت این کنگره، در جهت معرفی شهدای نیروی انتظامی تهران بزرگ همکاری‌های دو جانبه‌ای را داشته باشد به عنوان مثال جمع آوری و انتشار آثار مربوط به شهدای فراجا یکی از اقداماتی است که سپاه در این کنگره خواهد داشت.

در این جلسه بر بعد فرهنگی این کنگره تاکید شد و مقررشد معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه با همکاری معاونت خدمات شهری نسبت به فضاسازی منطقه و  اکران تصویر شهدا همراه با جملات ناب ایشان،مکان شهادت و ..در منطقه ۱۲ اقدام لازم را انجام دهد.

در این کنگره مشارکت همه دستگاه‌های اجرایی، فرهنگی و بخش‌های نیروهای مسلح، صداوسیما و شهرداری وجود دارد و یک رویداد بزرگ با مشارکت همگانی است. این رویداد با مشارکت تمام شهروندان پایتخت خواهد بود.

انتهای پیام/