مراسم گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در فرهنگسرای ارم
مراسم گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در فرهنگسرای ارم

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، توسط شهرداری منطقه ۱۰ تبریز به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی ، مراسمی با حضور شهردار منطقه، فرماندهان کلانتری ها، پلیس راهور و یگان امداد حوزه این منطقه در فرهنگسرای ارم برگزار شد. به گزارش شهریار، موسی زارعی شهردار منطقه ۱۰ در ابتدای این مراسم ضمن عرض تبریک و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

توسط شهرداری منطقه ۱۰ تبریز به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی ، مراسمی با حضور شهردار منطقه، فرماندهان کلانتری ها، پلیس راهور و یگان امداد حوزه این منطقه در فرهنگسرای ارم برگزار شد.

به گزارش شهریار، موسی زارعی شهردار منطقه ۱۰ در ابتدای این مراسم ضمن عرض تبریک و تهنیت به سبزپوشان نیروی انتظامی گفت: این ایام فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ مردان جان بر کف، که بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی وقفه آنان، زمینه ساز استقرار نظم و امنیت و سلامت اجتماعی است.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی مظهر امنیت و اقتدار کشور است و آرامش و آسایش امروز ما مدیون خون شهدا و ثمره کوشش و تلاش شبانه روزی پلیس است.

زارعی ادامه داد: بدون شک ایجاد بستری امن، سالم و با آرامش و برقراری نظم و امنیت اجتماعی در سایه امنیت و اقتدار نیروی انتظامی خواسته تمام شهروندان است که در اثر زحمات مخلصانه این عزیزان واقعیت پیدا می کند.

در پایان این مراسم لوح سپاس و هدایایی در راستای قدردانی از تلاش های صادقانه نیروهای جان برکف انتظامی از طرف شهردار منطقه ۱۰ به آنان اهدا شد.