متروی لس‌انجلس بهبود خدمات را تضمین می‌کند
متروی لس‌انجلس بهبود خدمات را تضمین می‌کند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اداره حمل‌ونقل شهری لس‌آنجلس به تازگی بر بهبود خدمات حمل‌ونقل تاکید کرده است و طرح‌های مؤثری برای افزایش تعداد مسافران و گسترش دامنه خدمات ریلی و اتوبوس ارائه کرده است. ابتکارات در این زمینه نیز با هدف تضمین ایمنی، پاکیزگی، برابری و رضایت شهروندان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اداره حمل‌ونقل شهری لس‌آنجلس به تازگی بر بهبود خدمات حمل‌ونقل تاکید کرده است و طرح‌های مؤثری برای افزایش تعداد مسافران و گسترش دامنه خدمات ریلی و اتوبوس ارائه کرده است.

ابتکارات در این زمینه نیز با هدف تضمین ایمنی، پاکیزگی، برابری و رضایت شهروندان در اولویت قرار دارند، اداره حمل‌ونقل لس‌آنجلس برنامه‌های اتوبوس‎رانی را به سطح قبل از همه‌گیری بازگردانده است و میزان لغو سفرها را به یک تا دو درصد رسانده است.

علاوه بر این، برنامه‌هایی در لس‌آنجلس ارائه شده است که کرایه‌های اقتصادی مطلوبی را برای افراد کم‌درآمد در نظر گرفته است، طرح دیگری نیز به نام GoPass بیش از ۱۶.۷ میلیون سفر رایگان را برای دانش‌آموزان تسهیل کرده است، به صورت همزمان، متروی لس‌آنجلس یک استراتژی نوآورانه متمرکز بر ایمنی را آغاز کرده است که منجر به کاهش قابل‌توجه ۵۳ درصدی جرایم سیستم ریلی شد.

طرح‌های درنظر گرفته شده برای حمل‌ونقل در لس‌آنجلس از حقوق شهروندان حمایت می‌کند و با همکاری واحدهای امنیتی، تعمیر و نگهداری و همچنین اجرای قانون ایمنی لازم را افزایش داده است.

به گفته مقامات شهری، هدف مترو ایجاد انقلابی در نحوه جابه‌جایی افراد در لس‌انجلس و همچنین ارائه گزینه مناسب حمل‌ونقل برای شهروندان است، به نظر می‌رسد که مسیر طولانی برای دستیابی به این هدف وجود دارد، اما با توجه به همه پیشرفت‌هایی که در سال مالی گذشته انجام شده است و همچنین سخت‌کوشی افراد مرتبط در زمینه پیشرفت عملکرد مترو، می‌توان به هدف دست یافت.

مقامات شهری اعلام کرده‌اند که در سال آینده، سیستم حمل‌ونقل سریع‌تر، تمیزتر، دوستانه‌تر و ایمن‌تر را در اولویت قرار خواهند داد.

گزارش سالانه مترو لس‌انجلس تعهد به پیشرفت حمل‌ونقل عمومی، در اولویت قرار دادن ایمنی، افزایش دسترسی افراد به وسایل حمل و نقل و همچنین افزایش کیفیت خدمات را بازتاب می‌کند.