راهکارهای تسریع در پاسخگویی به پیامهای شهروندان
راهکارهای تسریع در پاسخگویی به پیامهای شهروندان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی مشتاق مسئول سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی +۱۳۷  منطقه در نشستی با حضور شهردار  و روسای ادارات ناحیه ۴ ضمن بررسی وضعیت ناحیه در رسیدگی به پیام های شهروندان به ویژه پیامهای با ماندگاری بالای در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی مشتاق مسئول سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی +۱۳۷  منطقه در نشستی با حضور شهردار  و روسای ادارات ناحیه ۴ ضمن بررسی وضعیت ناحیه در رسیدگی به پیام های شهروندان به ویژه پیامهای با ماندگاری بالای در کارتابل ناحیه، به علت یابی این موضوعات پرداخت و راهکارهای لازم اتخاذ شد.

مشتاق همچنین در این نشست بر اهمیت رسیدگی سریع به پیام های فوریتی، پیگیری مستمر به درخواست های شهروندان تا حصول نتیجه تاکید کرد.

مسئول سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی +۱۳۷ منطقه ۱۵ با هدف پاسخگویی مطلوب به درخواستهای شهروندی و جلب رضایتمندی آنان به صورت دوره ای از نواحی هفتگانه منطقه بازدید می کند.

انتهای پیام/