مدیریت شهری، یکی از ارکان لاینفک زیست‌بوم فناوری است/ لزوم حرکت روی لبه‌های فناورانه
مدیریت شهری، یکی از ارکان لاینفک زیست‌بوم فناوری است/ لزوم حرکت روی لبه‌های فناورانه

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد در بازدید از غرفه خبرگزاری ایمنا در نخستین نمایشگاه ملی فن‌نما اظهار کرد: مدیریت شهری علاوه بر حمایت از این نمایشگاه، نیازهای فناورانه خود را نیز مطرح کرده است. وی افزود: مدیریت شهری اصفهان مکانیزم حمایتی و نمایش شعار خود هم‌سو با شعارهای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد در بازدید از غرفه خبرگزاری ایمنا در نخستین نمایشگاه ملی فن‌نما اظهار کرد: مدیریت شهری علاوه بر حمایت از این نمایشگاه، نیازهای فناورانه خود را نیز مطرح کرده است.

وی افزود: مدیریت شهری اصفهان مکانیزم حمایتی و نمایش شعار خود هم‌سو با شعارهای کشور در بحث اقتصاد دانش‌بنیان و توسعه اقتصادی شهر اصفهان بر محور فناوری و نوآوری را در فن‌نما دنبال کرد تا با توجه به وظایفی که بر عهده دارد، مجموعه نیازهای خود را نیز بیان کند.

مدیریت شهری اصفهان باید فناوری‌های داخل و خارج کشور را مرور کند و نوآوریِ باز داشته باشد.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه نیازهای شهرداری، سازمان به سازمان متفاوت است و هر کدام متناسب با خدماتی که ارائه می‌کند، نیاز به فناوری دارد، بین چند صد خدمتی که ارائه می‌شود، برای ارتقای بهره‌وری و الگو شدن در جامعه نیاز است که روی لبه‌های فناوری باشیم.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری اصفهان باید فناوری‌های داخل و خارج کشور را مرور کند و نوآوریِ باز داشته باشد. ادامه داد: شرکت‌های مختلف _دانش‌بنیان و غیر دانش‌بنیان‌ها_ محصولی که می‌توانند را تأمین کنند تا با استفاده از آن، بهره‌وری بیشتری داشته باشیم و در نهایت رضایت‌مندی شهروندان را به‌ارمغان بیاوریم.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری یکی از ارکان لاینفک زیست‌بوم فناوری است، گفت: یکی از پیشروترین محورهای پیشران در این اکوسیستم، مدیریت شهری در چند بعد شامل آموزشی_فرهنگی با احداث فرهنگ‌سرا، خرید محصولات، حمایت و تشویق با برگزاری مسابقه همچون جایزه ویژه مدیریت شهری در جشنواره شیخ بهایی، حمایت‌های فضایی با ارائه فضای کار و نمایشگاهی و حمایت مالی با سهامداری در یکی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری جسورانه در حوزه فناوری و نوآوری است.

نباتی‌نژاد ادامه داد: موارد ارائه شده در نمایشگاه فن‌نما، مجموعه خدماتی است که شهرداری در طول سال‌ها مورد توجه قرار داده و نیازمند تقویت است.