عملیات احداث سومین مرکز کارآفرینی در منطقه ۱۹ به پیشرفت ۶۵ درصدی رسید
عملیات احداث سومین مرکز کارآفرینی در منطقه ۱۹ به پیشرفت ۶۵ درصدی رسید

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی افزود: عملیات عمرانی احداث مرکز کارآفرینی محله نعمت آباد در زمینی به مساحت ۱۳۵ متر مربع  و زیربنای ۵۴۰ متر مربع در ۴ طبقه در حال احداث است. وی با اشاره به اینکه در حال حاضر […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی افزود: عملیات عمرانی احداث مرکز کارآفرینی محله نعمت آباد در زمینی به مساحت ۱۳۵ متر مربع  و زیربنای ۵۴۰ متر مربع در ۴ طبقه در حال احداث است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر سیمان کاری دیوار بیرونی و اجرای گچ و خاک دیوارهای طبقات ساختمان در حال انجام است بیان کرد: اقدامات مربوط به اجرای تاسیسات برقی و مکانیکی آغاز و تا تکمیل آن در چهار طبقه ادامه خواهد داشت.

به گفته این مسئول مرکز کار آفرینی نعمت آباد در خیابان طالقانی، کوچه شهید محمد حسن، کوچه حمام در راستای ارائه خدمات توانمندسازی، اشتغالزایی و بهبود معیشت گروه هدف و در معرض آسیب در حال احداث است.

براساس این گزارش مرکز کار آفرینی رسالت در ناحیه پنج و مرکز تسهیل و توسعه کسب و کار اجتماعی در ناحیه دو پیش از این به منظور تحکیم بنیان خانواده و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی در بین خانواده های ایرانی و دستیابی به توسعه پایدار محلی افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/