ناوگان خطوط پر مسافر افزایش یافت
ناوگان خطوط پر مسافر افزایش یافت

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، حسین حقی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه اظهار کرد: با عنایت به طرح استقبال از مهر و شروع سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اقداماتی در این خصوص انجام شده است،در همین راستا با توجه به نیاز سنجی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، حسین حقی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه اظهار کرد: با عنایت به طرح استقبال از مهر و شروع سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ اقداماتی در این خصوص انجام شده است،در همین راستا با توجه به نیاز سنجی های مسافرین تصمیم برآن شد تا خطوط کم مسافر حذف و ناوگان آن به خطوط پرمسافر اضافه شود.

وی در ادامه عنوان کرد: دراین راستا خط ۸۱۸ با تعامل منطقه ۸ حذف و به ناوگان خطوط تهرانپارس منطقه جهت تقویت اضافه شده است.

معاون شهردار منطقه ۷ یادآور شد: همچنین اجرای خط کشی زرد مخصوص تاکسی با هدف بهبود منظر شهری در ایستگاه های تاکسی منطقه در حال اجرا است .

وی در پایان تاکید کرد: جلساتی با ناظران خطوط تاکسی جهت کنترل و نظارت و حضور فعالیت طی ماه های اخیر انجام شده است و پیگیری تاکسیرانان غیر فعال در دستور کار و الویت دفتر تاکسیرانی منطقه ۷ است.

انتهای پیام/