۸ هزار خانوار منطقه ۲۲ صاحب میدان میوه و تره‌بار می‌شود/ راه‌اندازی ۶ میدان تره‌بار در محلات کم‌برخوردار غرب تهران
۸ هزار خانوار منطقه ۲۲ صاحب میدان میوه و تره‌بار می‌شود/ راه‌اندازی ۶ میدان تره‌بار در محلات کم‌برخوردار غرب تهران

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ مسعود نصرتی اظهار کرد: مدیریت شهری در راستای تکمیل شبکه توزیع میوه و کالای اساسی توسعه بازارهای تره بار محلی را در دستور کار خود قرار داده است. به همین منظور با هماهنگی‌های صورت گرفته توسط اداره ساماندهی منطقه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ مسعود نصرتی اظهار کرد: مدیریت شهری در راستای تکمیل شبکه توزیع میوه و کالای اساسی توسعه بازارهای تره بار محلی را در دستور کار خود قرار داده است. به همین منظور با هماهنگی‌های صورت گرفته توسط اداره ساماندهی منطقه و سازمان میادین میوه و تره بار، موقعیت یابی برای احداث دو بازار میوه و تره بار در شهرک شهید خرازی صورت گرفته است.

وی افزود: منطقه۲۲ دارای ۱۲ محله است که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مدیریت شهری در نظر دارد برای رفاه حال شهروندان تمامی محلات از نعمت میدان میوه و تره بار برخوردار شوند.

نصرتی یادآور شد: مدیریت شهری این منطقه در سال جاری تعداد ۳ قطعه زمین، هرکدام به متراژ تقریبی ۵۰۰ مترمربع در سه نقطه از محلات منطقه از جمله دهکده المپیک، میدان موج و شهرک شهید خرازی، جهت احداث بازار میوه و تره بار اختصاص داده است که صورت‌جلسات آن در مرحله تنظیم و ابلاغ است.

وی خاطرنشان کرد: از دو زمین مذکور در شهرک شهید خرازی یکی از آنها توسط شهرداری منطقه در مساحتی در حدود ۵۰۰ مترمربع فراهم و عملیات ساخت میدان تره بار دیگر در زمینی در حدود یک هزار مترمربع اجرایی خواهد شد. همچنین ساخت میدان تره بار در شهرک عقاب و الهیه غرب در مرحله فنداسیون و تره بار محله هوانیروز در مرحله تائید پیمانکار از سوی سازمان میادین میوه و تره بار شهر تهران قرار دارد.

نصرتی اضافه کرد: باتوجه به اینکه منطقه۲۲ به عنوان یکی از مناطق در حال توسعه است و برخی شهرک‌های مسکونی و محلات تازه تاسیس آن فاقد بازار میوه و تره بار است به همین منظور مدیریت شهری منطقه در نظر دارد برای رفاه حال شهروندان در این محلات بازار میوه و تره بار احداث نماید.

انتهای پیام/