لزوم تجهیز و توسعه ناوگان حمل‌ونقل سنگین پسماندهای شهرداری تبریز
لزوم تجهیز و توسعه ناوگان حمل‌ونقل سنگین پسماندهای شهرداری تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم تجهیز و توسعه ناوگان حمل‌ونقل سنگین پسماندهای شهرداری تبریز تاکید کرد و گفت: در راستای مسولیت های اجتماعی در کنار مدیریت شهری هستیم. به گزارش شهریار، تراب محمدی در جریان جلسه مشترک خود با مدیرعامل و شورای معاونین سازمان مدیریت پسماند […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم تجهیز و توسعه ناوگان حمل‌ونقل سنگین پسماندهای شهرداری تبریز تاکید کرد و گفت: در راستای مسولیت های اجتماعی در کنار مدیریت شهری هستیم.

به گزارش شهریار، تراب محمدی در جریان جلسه مشترک خود با مدیرعامل و شورای معاونین سازمان مدیریت پسماند های شهری شهرداری تبریز بر لزوم تجهیز و توسعه ناوگان حمل‌ونقل سنگین پسماندهای شهرداری تبریز تاکید کرد و گفت: در راستای مسولیت های اجتماعی در کنار مدیریت شهری هستیم.

وی اقدامات انجام شده در حوزه مدیریت پسماند را مهم ارزیابی کرد و از حمایت ویژه مدیریت کلان استان و ایجاد راهکارهای اساسی نحوه تامین و تجهیز ونوسازی ماشین آلات سنگین و سبک مورد نیاز سازمان در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و حل مشکلات شهرداری خبرداد.

معاون سیاسی واجتماعی استاندار، تامین، تجهیز و توسعه ناوگان حمل‌ونقل سنگین پسماندهای شهرداری تبریز را از مهمترین عوامل توسعه خدمات شهری مطلوب به شهروندان و استفاده از ماشین آلات لازم در مواقع بحرانی را ضروری دانست.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند های شهری شهرداری تبریز در ادامه به نیاز اساسی سازمان به خرید ماشین آلات سنگین به جهت ایفای نقش مهم در مواقع بحرانی اشاره و بر لزوم حمایت ویژه از این طرح ها تاکید کرد.

هراتی در این جلسه ضمن ارائه گزارشی اجمالی از اقدامات صورت گرفته در سازمان  به طرح موارد ،مشکلات و برنامه های آتی این سازمان پرداخت.

همچنین در این جلسه بر تعامل سازنده بین بخشی سازمان ها و بخش های خصوصی و دولتی در مدیریت پسماند تاکید شد.