برگزاری تورهای گردشگری در منطقه تاریخی فرهنگی تبریز
برگزاری تورهای گردشگری در منطقه تاریخی فرهنگی تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به منظور معرفی اماکن تاریخی تبریز برای گردشگران و شهروندان، واحد فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۸ از ابتدای سالجاری اقدام به برگزاری تورهای گردشگری در محوده شهرداری منطقه ۸ کرده و همچنان نیز ادامه دارد. به گزارش شهریار، این برنامه به منظور آشنایی و شناخت کامل شهروندان و گردشگران گرامی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به منظور معرفی اماکن تاریخی تبریز برای گردشگران و شهروندان، واحد فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۸ از ابتدای سالجاری اقدام به برگزاری تورهای گردشگری در محوده شهرداری منطقه ۸ کرده و همچنان نیز ادامه دارد.

به گزارش شهریار، این برنامه به منظور آشنایی و شناخت کامل شهروندان و گردشگران گرامی از اماکن تاریخی تبریز از ابتدای سالجاری آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

مدرس زاده مدیر فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۸ با اشاره به جذابیت های موجود در بافت تاریخی تبریز و وجود بنا ها و عناصر بسیار شاخص و زنده در این محدوده گفت: متاسفانه اکثر شهروندان تبریزی با جاذبه های توریستی شهر تبریز آشنا نیستند و به همان اندازه نیز گردشگران داخلی و خارجی هم از این امر می بایستی بهره مند شوند که امیدواریم با این تور گردشگری بتوانیم آشنایی نسبی از اماکن تاریخی تبریز در این عزیزان کنیم.

مدرس زاده در تکمیل جزئیات تور گردشگری شهرداری منطقه ۸ گفت: از ابتدای سالجاری، تور گردشگری در محدوده مرکزی شهر و توسط شهرداری منطقه ۸ برای گردشگران و شهروندان راه اندازی شده که این برنامه بصورت مداوم تا کنون ادامه پیدا کرده است و کارشناسان گردشگری منطقه در این تورها، اقدام به معرفی اماکن تاریخی تبریز به علاقه مندان می کند.

کارگاه آموزشی پیشگیری از بیماری سرطان

واحد فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۸ با همکاری موسسه پژواک اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری از بیماری سرطان می کند.

 کارگاه آموزشی پیشگیری از بیماری سرطان جهت آموزش پرسنل منطقه ۸، برگزار می شود.

همکاران محترم می توانند جهت استفاده از این کارگاه آموزشی، روز یکشنبه ۳۰ مهرماه سال‌جاری از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۱۲ ظهر در سالن اجتماعات فرهنگسرای شمس تبریزی واقع در محل باغ فجر ( باغ گلستان ) حضور بهم رسانند.