اجرای بالغ بر ۷ هزار مترطول بهسازی شبکه جمع آوری آب های سطحی در منطقه ۱۷
اجرای بالغ بر ۷ هزار مترطول بهسازی شبکه جمع آوری آب های سطحی در منطقه ۱۷

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا سیفی سرپرست شهرداری منطقه ۱۷، گفت: به منظور پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی ناشی از بارندگی و رفع آب ماندگی در سطح معابر، از ابتدای سال تاکنون ۷ هزار و ۵۰۰ مترطول کانیو در سطح منطقه احداث […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا سیفی سرپرست شهرداری منطقه ۱۷، گفت: به منظور پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی ناشی از بارندگی و رفع آب ماندگی در سطح معابر، از ابتدای سال تاکنون ۷ هزار و ۵۰۰ مترطول کانیو در سطح منطقه احداث شده است.

وی افزود: در همین راستا و رفع مشکلات زیست محیطی و با توجه به فرسودگی نهر خیابان ببری و فرعی ها در محله گلچین، عملیات جمع آوری آب های سطحی این معبر و احداث کانیو جانبی از چندی پیش آغاز شده و تاکنون بیش از ۴۰۰ مترطول آن انجام شده است.

سیفی تصریح کرد: در ادامه احداث و بهسازی شبکه فرعی آب های سطحی، در کوچه میرزائی و بن بست گلچین منشعب از خیابان برادران شهید حسنی واقع در ناحیه ۳،  ۱۷۰ متر طول کانیو کتابی اجرا شده است.

سرپرست شهرداری منطقه ۱۷ اظهار کرد: همچنین در کوچه علیزاده از فرعی‌های خیابان عبید زاکانی حدود ۱۲۰ متر طول و در کوچه طاهری در دو ضلع شمالی و جنوبی به طول ۱۹۰ متر طول، کانیو جانبی اجرا شده است.

سیفی  گفت: اجرای کانیو خیابان نعمتی به طول ۴۶۰ متر نیز در دستور کار قرار گرفته و تا کنون ۱۷۰ متر ، ضلع شرقی آن تکمیل گردیده و این عملیات همچنان ادامه دارد.

همچنین؛ طی ماه گذشته بیش از هزار و ۵۰۰ متر طول عملیات جمع آوری شبکه فرعی آب های سطحی و احداث کانیو در این منطقه محقق شده است.

انتهای پیام/