لزوم اخذ تاییدیه حوزه حمل و نقل و ترافیک در ساخت پروژه های بزرگ‌ مقیاس شهری
لزوم اخذ تاییدیه حوزه حمل و نقل و ترافیک در ساخت پروژه های بزرگ‌ مقیاس شهری

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، با هدف نظارت بر اجرای به موقع و مطلوب پروژه های ترافیکی و حمل و نقلی و همچنین ارتقای کیفیت خدمات رسانی به مردم در این حوزه، مهدی گلشنی به همراه صادق جهانی معاون اداره کل حمل و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، با هدف نظارت بر اجرای به موقع و مطلوب پروژه های ترافیکی و حمل و نقلی و همچنین ارتقای کیفیت خدمات رسانی به مردم در این حوزه، مهدی گلشنی به همراه صادق جهانی معاون اداره کل حمل و نقل عمومی و امور مناطق معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، صبح امروز با حضور در منطقه ۲۲ در جریان روند فعالیت های معاونت حمل و نقل و ترافیک این منطقه قرار گرفتند. در ادامه این بازدید، جلسه نظارت ستادی و ارزیابی عملکرد ۶ ماهه منطقه ۲۲ نیز برگزار شد.

در ابتدای این جلسه سیدفرهاد خدابخشی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۲ به بیان اقدامات صورت گرفته در راستای اجرا و پیاده سازی طرح تحول ۲۰گانه در این حوزه پرداخت.

در این جلسه گلشنی در سخنانی ضمن تقدیر از اقدامات مدیریت شهری منطقه۲۲ در پیاده‌سازی حداکثری سیاست‌های حوزه حمل و نقلی شهرداری تهران در این منطقه خاطرنشان کرد: در جلسات نظارت ستادی، تلاش خواهد شد تا ضمن آگاهی از مسائل و مشکلات مناطق، نقاط قوت و ضعف آنها نیز شناسایی شود و تلاش خواهد شد تا با رصد مشکلات و همسویی و هم افزایی با مدیران شهری مناطق، با درنظر گرفتن شاخص‌ها و سیاست‌های ابلاغی در این حوزه، شاهد اتفاقات خوب و موثرتری در سطح شهر تهران به نفع مردم باشیم.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه منطقه ۲۲ یکی از مناطق پر ظرفیت و برخوردار از پتانسیل بالای شهری است و می توان در جهت پیاده سازی طرح های مختلف شهری و عارضه سنجی های ترافیکی از این ظرفیت به بهترین شکل استفاده کرد.

گلشنی خاطرنشان کرد: با توجه به ساخت و سازهای متعدد عمرانی در مناطق ۲۲ گانه بخصوص در حوزه اجرای پروژه های بزرگ مقیاس و مشکلاتی که متعاقبا به واسطه آنها در کاهش سرعت اجرای پروژه های ترافیکی شهر تهران بوجود می آید و همچنین تاکیدات شهردار تهران در خصوص کاهش معضلات ترافیکی شهر تهران، لازم است تا توجه ویژه ای در اخذ تاییدیه های لازم از حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در این خصوص صورت پذیرد.

انتهای پیام/