۸۰۰۰ مترمربع از معابر محله جاوان آسفالت شد
۸۰۰۰ مترمربع از معابر محله جاوان آسفالت شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، محمدرضا طبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه پوشش آسفالت یکی از مهم‌ترین اقدامات کاربردی برای تسهیل عبور و مرور است، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۳۵ هزار مترمربع آسفالت برای ارتقای کیفی و بهسازی معابر در این منطقه استفاده شده است. وی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

محمدرضا طبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه پوشش آسفالت یکی از مهم‌ترین اقدامات کاربردی برای تسهیل عبور و مرور است، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۳۵ هزار مترمربع آسفالت برای ارتقای کیفی و بهسازی معابر در این منطقه استفاده شده است.

وی افزود: یکی از مطالبات مردمی به‌منظور سهولت در رفت و آمد وسایل نقلیه عمومی، یک‌دست شدن معابر و روان‌سازی عبور و مرور شهری، لکه‌گیری و مرمت آسفالت در محله‌ها و معابر است.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان تصریح کرد: محله جاوان یکی از محله‌های مورد هدف آسفالت در منطقه دو بوده است که از ابتدای سال تا کنون هشت هزار مترمربع آسفالت در این محله استفاده شده است.

طبیبی ادامه داد: هزینه صرف شده آسفالت معابر این محله با هزینه‌ای بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال و به متراژ هشت هزار متر مربع انجام گرفته است.

وی تاکید کرد: ما از تمام ظرفیت‌ها و امکانات موجود شهرداری برای سهولت در رفع معایب خیابان‌ها و معابر، رفع دست‌اندازهای خطرناک، نقاط بدون آسفالت و ترمیم و روکش آسفالت استفاده می‌کنیم.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: در آینده‌ای نزدیک پنج هزار مترمربع آسفالت به‌منظور تکمیل ترمیم، لکه‌گیری و روکش آسفالت معابر محله جاوان اختصاص پیدا خواهد کرد.

طبیبی خاطرنشان کرد: همزمان با محله جاوان سایر محله‌های منطقه دو از جمله محله بابوکان، برزان، آفاران، ولدان، مسکین، دهنو، بختیار دشت و رسالت نیز در حال آسفالت است.