قهرمانی نماینده شهرداری منطقه ۵ در مسابقات شطرنج کارکنان شهرداری
قهرمانی نماینده شهرداری منطقه ۵ در مسابقات شطرنج کارکنان شهرداری

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، مسابقات شطرنج کارکنان شهرداری تهران در رده آقایان روز شنبه و یکشنبه در فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران برگزار شد. ️ این دوره از مسابقات با هدف افزایش توان کاری و فکری و تشویق و ترغیب کارکنان برای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، مسابقات شطرنج کارکنان شهرداری تهران در رده آقایان روز شنبه و یکشنبه در فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

️ این دوره از مسابقات با هدف افزایش توان کاری و فکری و تشویق و ترغیب کارکنان برای پرداختن به امر ورزش، به سبک سوئیسی زیر نظر فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران و با حضور داوران رسمی این فدراسیون انجام شد.

️براساس این گزارش در روز اول که ویژه آقایان شاغل در شهرداری تهران بود بیش از۲۰۰ نفر حضور یافتند که در ۹ دور به رقابت پرداخته و در نهایت با قهرمانی محمدباقر اسدی از منطقه ۵ به اتمام رسید.

️تیم شطرنج منطقه ۵ که در مسابقات شطرنج شهرداری تهران حضور یافته بود، موفق به کسب مقام اول انفرادی توسط محمدباقراسدی در بین مناطق ۲۲گانه و سازمان های مستقل شد.

انتهای پیام/