اعلام آمادگی منطقه ۲ برای طرح مشکلات مردمی با حضور شهردار اصفهان
اعلام آمادگی منطقه ۲ برای طرح مشکلات مردمی با حضور شهردار اصفهان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا طبیبی در حاشیه برگزاری کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: طبق نام‌نویسی اولیه شهروندان حدود ۱۵ پرونده برای کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر این هفته ثبت نام کردند. وی افزود: پس از استماع مشکلات هر کدام از شهروندان مطرح و پس از […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمدرضا طبیبی در حاشیه برگزاری کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: طبق نام‌نویسی اولیه شهروندان حدود ۱۵ پرونده برای کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر این هفته ثبت نام کردند.

وی افزود: پس از استماع مشکلات هر کدام از شهروندان مطرح و پس از بررسی توسط عضو شورای اسلامی شهر اصفهان دستور لازم برای رسیدگی و رفع مشکلات صادر شد.

مدیر منطقه ۲ شهرداری اصفهان تصریح کرد: تعیین تکلیف املاک قولنامه‌ای، تراکم، تخفیف و تقسیط، صدور پروانه ساختمانی و میزان در مسیر از مهم‌ترین درخواست‌های شهروندان در نشست کمیته نظارتی بود.

طبیبی با اشاره به حضور شهردار اصفهان در منطقه ۲ گفت: مطالبه‌های پرونده‌های مردمی در دیدار قبلی شهردار اصفهان مورد بررسی قرار گرفته و بسیاری از درخواست‌های مردمی رسیدگی شد.

وی تصریح کرد: هر پرونده به‌صورت تفکیک شده بر اساس هر محله به معاونت‌ها و ادارات مختلف از جمله خدمات شهری، عمران، فرهنگی و ترافیک ارجاع شده است.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان تصریح کرد: این منطقه نیز آماده حضور شهردار اصفهان و دیدار چهره به چهره شهروندان برای طرح مسائل و مشکلات است.

اعلام آمادگی منطقه ۲ برای طرح مشکلات مردمی با حضور شهردار اصفهان

پاسخ‌گویی به بیش از ۲۰ پرونده در کمیته نظارتی

در این نشست مجید نادرالاصلی، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با حضور در مسجد محمدی برزان اظهار کرد: از اینکه در جمع مؤمن و مقدسی قرار گرفته و این توفیق نصیب شده تا در کنار نمازگزاران باشم، بسیار خرسند هستم.

وی افزود: محله برزان برای ما به‌واسطه شهدای گران‌قدر آنکه تمام وجود خود را در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم نظام جمهوری اسلامی کردند و نیز مردم متدین و قانعی که دارد، دارای قداست ویژه است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: درختی که آن زمان شهدای ما کاشتند، امروز قدرتمندترین درخت است که طوفان هم نمی‌تواند آن را تکان دهد.

نادرالاصلی در جمع نمازگزاران گفت: مدیریت شهری در این دوره دو نوع خدمت در قالب کمک به مراکز فرهنگی داخل مساجد و دیگری عمرانی ارائه می‌کند.

وی توجه به باغات و توسعه منطقه‌ای بر اساس پتانسیل طبیعی این محل را یکی از مسائل مورد توجه عنوان کرد.

اعلام آمادگی منطقه ۲ برای طرح مشکلات مردمی با حضور شهردار اصفهان

به گزارش ایمنا، در پایان این نشست، از دو خانواده شهید «محمدعلی رضایی» رزمنده ۱۷ ساله در عملیات فتح ۵ که بر اثر اصابت دو تیر یکی در پا و دیگری در سر به درجه رفیع شهادت نائل شد و دیگری بازدید از خانواده شهید «محمود رضایی» رزمنده ۲۰ ساله که در عملیات فرمانده کل قوا به شهادت رسیده بود، دیدار به عمل آمد.