قدردانی از شهردار جهت اعتماد به شرکت‌های دانش‌بنیان برای ابتکار محلول‌پاشی
قدردانی از شهردار جهت اعتماد به شرکت‌های دانش‌بنیان برای ابتکار محلول‌پاشی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز جهت اعتماد به شرکت‌های دانش‌بنیان و ابتکار تولید محلول جایگزین نمک پاشی از شهردار تبریز قدردانی کرد. به گزارش شهریار، حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی صبح امروز در یکصد و هفدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: در خصوص محلول پاشی شهرداری زنجان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز جهت اعتماد به شرکت‌های دانش‌بنیان و ابتکار تولید محلول جایگزین نمک پاشی از شهردار تبریز قدردانی کرد.

به گزارش شهریار، حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی صبح امروز در یکصد و هفدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: در خصوص محلول پاشی شهرداری زنجان قدردان تبریز بود و همچنین تهران نیز اصرار به دریافت فرمول این محلول تولیدی تبریز دارد.

وی با اشاره به بهره برداری و افتتاح پل سپاه پاسداران، گفت: شهردار تبریز تاکید بر بهره برداری از این پروژه بدون آیین افتتاح و عبور خودروها دارد چراکه این اقدامات را وظیفه شهرداری می‌داند.

برگی افزود: شهردار تبریز صادق الوعده است و پنجمین تقاطع غیرهمسطح در سال جاری امروز به بهره‌برداری می‌رسد. همچنین ششمین پروژه تقاطع غیرهمسطح تبریز در نیمه شعبان امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: از شهردار تبریز، شهردار منطقه ۵ و دیگر همکاران که تلاش زیادی برای بهره برداری از این پروژه داشتند و مشکلات ترافیکی منطقه را از این طریق حل کردند، تشکر می‌کنیم.

برگی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری چهارمین نشست روسای شورا و شهرداران شمال‌غرب در زنجان طی روزهای اخیر، گفت: در این نشست بحث کنسرسیوم گردشگری شمال‌غرب مطرح و مقرر شد برنامه‌هایی توسط چهار شهر تبریز، ارومیه، رنجان و اردبیل در تهران اجرا شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در این نشست مقرر شد طی نامه‌ای از سوی شهرداران این چهار شهر به وزیر کشور، تبریز به عنوان پایلوت احداث شهرک امن معرفی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز یادآور شد: در این بین مقرر شد کمک‌ها و حمایت‌های هدفمند از سوی چهار شهر بزرگ شمال‌غرب کشور به شهرستان خوی ارسال شود.