دیدار شهردار تبریز با خانواده شهید والامقام فرزاد نامی و و جانباز سرافزار یدالله بیرامی آذرآقباش
دیدار شهردار تبریز با خانواده شهید والامقام فرزاد نامی و و جانباز سرافزار یدالله بیرامی آذرآقباش

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به مناسبت روز پرستار و پاسداشت مجاهدت های مدافعین سلامت، شهردار تبریز به همراه سه عضو شورای اسلامی شهر و مسول امور ایثارگران شهرداری تبریز با خانواده شهید والامقام مدافع سلامت فرزاد نامی و جانباز سرافراز یدالله بیرامی آذرآقباش دیدار و گفتگو کرد. به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار عصر […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به مناسبت روز پرستار و پاسداشت مجاهدت های مدافعین سلامت، شهردار تبریز به همراه سه عضو شورای اسلامی شهر و مسول امور ایثارگران شهرداری تبریز با خانواده شهید والامقام مدافع سلامت فرزاد نامی و جانباز سرافراز یدالله بیرامی آذرآقباش دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار عصر امروز به  همراه علی نوای باغبان، یاسین بجانی و حکیمه غفوری از اعضای شورای اسلامی شهر و جلیل باحجب مسول امور ایثارگران شهرداری تبریز  با خانواده شهید والامقام مدافع سلامت فرزاد نامی و جانباز سرافراز یدالله بیرامی آذرآقباش دیدار و گفتگو کرد.  

یعقوب هوشیار در این دیدارهای جداگانه با اشاره به جایگاه والای خانواده شهدا در جامعه گفت: مدیریت شهری تبریز خود را ملزم می داند همه ظرفیت های خود را در جهت معرفی شهدای والامقام به نسل جوانان و همچنین گرامیداشت خانواده معظم آنان به کار گیرد.  

وی با بیان اینکه با مشارکت مردم شاهد اداره بهتر شهر خواهیم بود، ادامه داد: همنشینی و مشورت با خانواده معظم شهدا و ایثارگران پای ثابت برنامه های مدیران شهرداری تبریز است.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه رفیع شهدای مدافع سلامت خاطرنشان کرد: شهدای مدافع سلامت در راه حفظ سلامت عمومی جامعه و پیشگیری و درمان مبتلایان به ویروس کرونا، بدون هیچ ترسی و با وجدان آگاه وظیفه خود را به درستی انجام داده و جان خود را فدای امنیت جامعه کردند.  

وی افزود:  در بحبوحه شیوع ویروس کرونا، همه به فکر حفظ جان خود بودند ولی کادر درمان ما روزها و هفته ها دوری از عزیزانشان را به جان خریدند تا جان افراد را نجات دهند؛ و چه بسا در این راه جان خود را از دست داده و شهید شدند.  

هوشیار افزود: علاوه بر اینکه بنده به همراه رئیس و برخی اعضای محترم شورای اسلامی شهر هر هفته در منزل خانواده دو شهید والامقام حضور می یابیم، سایر مدیران شهرداری نیز موظف‌اند به صورت مستمر و هفتگی در منازل خانواده های شهدا حضور یابند.  

شهردار تبریز تاکید کرد: بر این باوریم که خانواده شهدا نور و چراغ هر محفلی هستند و باید تا می توانیم از برکات حضورشان بهره بگیریم و قدردانی خود را از فداکاری و صبوری این عزیزان اعلام کنیم.

در پایان، شهردار تبریز با اهدا لوح هایی جداگانه از خانواده‌ شهید والامقام مدافع سلامت فرزاد نامی و جانباز سرافراز یدالله بیرامی آذرآقباش قدردانی کرد.

شهید والامقام فرزاد نامی متولد سی‌ام تیر سال ۱۳۵۶ در تاریخ دوازدهم مرداد سال ۱۳۹۹  بر اثر ابتلا به بیماری کرونا و در حال انجام خدمت در بیمارستان امام‌رضا  به فیض شهادت رسید و جانباز سرافراز هفتاد درصد، یدالله بیرامی آذرآقباش، متولد سوم آذر سال ۱۳۵۳ در مهاباد در تاریخ هشتم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ بر اثر حمله دموکرات به درجه جانبای نائل آمد.