فعالیت ۴۵ اکیپ ستاد سیل در شهر اصفهان/ موردی از آبگرفتگی معابر نداشتیم
فعالیت ۴۵ اکیپ ستاد سیل در شهر اصفهان/ موردی از آبگرفتگی معابر نداشتیم

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، رامین میرعسگری در گفتگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طبق اعلام اداره هواشناسی از صبح چهارشنبه تا آخر وقت روز جمعه در بعضی ساعات شاهد بارندگی در سطح شهر اصفهان هستیم. وی با بیان اینکه بر این اساس اکیپ‌های ستاد سیل شهرداری اصفهان به حالت آماده‌باش درآمدند، افزود: در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

رامین میرعسگری در گفتگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طبق اعلام اداره هواشناسی از صبح چهارشنبه تا آخر وقت روز جمعه در بعضی ساعات شاهد بارندگی در سطح شهر اصفهان هستیم.

وی با بیان اینکه بر این اساس اکیپ‌های ستاد سیل شهرداری اصفهان به حالت آماده‌باش درآمدند، افزود: در هر منطقه شهرداری سه اکیپ فعال است که بنا بر شرایط، قابلیت ارتقا تا پنج اکیپ نیز وجود دارد.

رئیس اداره هماهنگی و نظارت خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به بارش‌های خوب شب گذشته ادامه داد: اکیپ‌های ستاد سیل از ساعت ۱۵ روز پنجشنبه به حالت آماده‌باش درآمدند و تا صبح امروز در سطح مناطق فعال بودند.

وی گفت: پیش‌بینی می‌شد با بارش‌های شب گذشته در بعضی مناطق با مشکل مواجه شویم، اما با توجه به اقدامات به‌موقع شاهد آب‌گرفتگی در سطح شهر نبودیم.

میرعسگری خاطرنشان کرد: امکان دارد در کوچه‌های فرعی آب‌گرفتگی سطحی رخ دهد که شهروندان از طریق سامانه ۱۳۷ اطلاع‌رسانی می‌کنند و پیگیری انجام می‌شود.