تشکیل ستاد استقبال از بهار سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز
تشکیل ستاد استقبال از بهار سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، ستاد استقبال از بهار سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز با حضور مدیرعامل و مدیران این سازمان تشکیل و فعالیت های خود را آغاز کرد. به گزارش شهریار، فرخ جلالی در این جلسه که با حضور معاون مالی و اقتصادی سازمان و مدیران واحدها تشکیل و به تشریح وظایف و اقدامات […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

ستاد استقبال از بهار سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز با حضور مدیرعامل و مدیران این سازمان تشکیل و فعالیت های خود را آغاز کرد.

به گزارش شهریار، فرخ جلالی در این جلسه که با حضور معاون مالی و اقتصادی سازمان و مدیران واحدها تشکیل و به تشریح وظایف و اقدامات ضروری در روزهای پایانی سال و آماده سازی برای استقبال از بهار پرداخت.

وی افزود: برنامه‌های ستاد استقبال از بهار در بخش اول شامل تکمیل پروژه‌های در حال اجرا، لایروبی کانال‌ها، پاکسازی و جمع آوری نخاله‌های بلوک‌ها و رنگ آمیزی جداول است و بخش دوم شامل تمهیدات لازم برای ارائه خدمات بهتر نسبت به سال‌های گذشته به شهروندان و زائران اهل قبور است.

جلالی گفت: امسال به جهت تقارن بهار قرآن و بهار طبیعت، با انجام فضاسازی گسترده در سطح سازمان به استقبال ماه مبارک رمضان رفته و برگزاری برنامه‌های فرهنگی مانند انس با قرآن در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی تاکید کرد: همانند سالیان گذشته مراسم لحظه سال تحویل “عید با شهیدان” در حسینیه اعظم شهدای وادی رحمت و فاز ۱ و ۲ گلزار شهدا برگزار و میزبان خانواده شهدا و همشهریان خواهیم بود.

جلسه ستاد استقبال از بهار به صورت هفتگی تا پایان سال با حضور مدیران واحدهای سازمان برگزار خواهد شد.