کاشت درخت توسط شهروندان در بوستان چیتگر
کاشت درخت توسط شهروندان در بوستان چیتگر

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، مراسم کاشت درخت با هماهنگی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه با حضور شهروندان منطقه ۲۲ در بوستان جنگلی چیتگر برگزار شد. مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در حاشیه این مراسم گفت: منطقه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، مراسم کاشت درخت با هماهنگی معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه با حضور شهروندان منطقه ۲۲ در بوستان جنگلی چیتگر برگزار شد.

مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در حاشیه این مراسم گفت: منطقه ۲۲ یکی از مناطقی است که در شهر تهران پتانسیل و ظرفیت بالایی در اجرا و پیاده‌سازی فعالیت‌های محیط زیستی دارد.

حلیا سادات حسینی در ادامه افزود: در پیام هایی که در سامانه ۱۳۷ پلاس از سوی شهروندان این منطقه ثبت شده بحث وجود سرشاخه‌ها و پسماندهای حاصل از فضای سبز یکی از موضوعات مهمی بود که به کررات توسط شهروندان ثبت شده بود و این موضوع نیازمند یک نگاه نوآورانه و فناوری‌های نوین در حوزه محیط زیست در منطقه ۲۲ است.

وی بیان کرد: در حوزه فناوری‌های نوین می تواند به این موضوع اشاره کرد که برای اولین بار دستگاه پیرولیز پسماند فضای سبز در یکی از مناطق شهر تهران رونمایی شد و تا به امروز نتایج بسیار خوبی در حوزه محیط زیستی داشته است.

حسینی در پایان اظهار کرد: امید است تا طرح‌ها و رویکردهای نوین در حوزه محیط زیست با تدبیر شهردار منطقه ۲۲ که یک انسان دغدغه‌مند در حوزه محیط زیست بوده و با همت و پشتکار همکاران خدمات شهری منطقه در تمامی حوزه‌های محیط زیستی در منطقه ۲۲ پیاده‌سازی نماییم که قطع به یقین این طرح‌ها بدون پشتوانه و حمایت‌های مردمی محقق نخواهد شد. همچنین در شناسایی عوامل و منابع آلاینده و شناسایی نقاطی که در بحث عوامل آلایندگی می‌تواند کمک حال شهرداری تهران در بحث درآمدی باشد ظرفیت مردمی می‌تواند بسیار مثمر ثمر باشد.

وی افزود: امید است روزی برسد تا منطقه ۲۲ را محیط زیستی‌ترین منطقه شهر تهران ببینیم و شاهد کمترین چالش و معضلات محیط زیستی در این منطقه باشیم.

انتهای پیام/