فصل دوم برنامه‌ریزی در تحقق درآمدی منطقه ۱۲ اجرایی شد؛ مقبولیت تحقق درآمد شش‌ماه نخست ۱۴۰۲
فصل دوم برنامه‌ریزی در تحقق درآمدی منطقه ۱۲ اجرایی شد؛ مقبولیت تحقق درآمد شش‌ماه نخست ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 12، صبح امروز، دوشنبه، 10 مهرماه، نهمین جلسه کمیته درآمدی منطقه 12 با حضور وحیدرضا انارکی محمدی، شهردار منطقه، معاونان، شهرداران نواحی 6گانه، رؤسای ادارات درآمد، بازرسی، املاک، حراست و… در سالن جلسات شهرداری منطقه 12 برگزار شد. در این جلسه، انارکی‌محمدی، موضوعات […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 12، صبح امروز، دوشنبه، 10 مهرماه، نهمین جلسه کمیته درآمدی منطقه 12 با حضور وحیدرضا انارکی محمدی، شهردار منطقه، معاونان، شهرداران نواحی 6گانه، رؤسای ادارات درآمد، بازرسی، املاک، حراست و… در سالن جلسات شهرداری منطقه 12 برگزار شد.

در این جلسه، انارکی‌محمدی، موضوعات فیش‌های قابل وصول، گزارش عملکردی عوارض پایدار، گزارش اسناد برگشتی و وصولی، املاک مشمول بند «ت»، حقوق مکتسبه و پرونده‌های اجرای احکام به همراه دیگر موارد طرح‌شده را شنید و دستورهای لازم در هر بخش را صادر کرد.

وی با تأکید بر تحقق درآمد مطلوب این منطقه در شش‌ماهه نخست سال، نتایج این دوره را قابل قبول ارزیابی کرد و گفت: هم‌اکنون در حال برنامه‌ریزی برای آغاز فصل دوم تحقق درآمد در منطقه هستیم.

در ادامه عابدینی، معاون مالی و اقتصاد شهری در گزارش درآمدی و میزان تحقق به تفکیک نواحی از ظرفیت و فرصت‌های مستتر در نواحی و به‌کارگیری موضوع مشارکت مواردی ارائه کرد.

انتهای پیام/